Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Ο κοσμος των MEDIA

SEO στο εξωτερικό: Είναι δυσκολότερο από ό,τι στην Ελλάδα;

09/12/25 12:01
in Ο κοσμος των MEDIA, Προτεινόμενα
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, αποφασίζουν να δημιουργήσουν μία ιστοσελίδα και να ενισχύσουν την ψηφιακή τους παρουσία.

Επιχειρήσατε να πραγματοποιήσετε και εσείς το ίδιο μα δεν έχουν αυξηθεί οι online αγοραστές σας; Πιθανότατα το website σας δεν είναι ορατό στις μηχανές αναζήτησης και χρειάζονται κάποιες ενέργειες βελτιστοποίησης.

Αν ξεκινήσατε να διαβάζετε αυτές τις γραμμές του κειμένου, πράξατε πολύ σωστά.

Θα μάθετε ό,τι χρειάζεστε για το εγχώριο και για το παγκόσμιο SEO αλλά και για τις διαφορές τους.

SEO: Τι σημαίνουν αυτά τα τρία γράμματα

Αν είστε νέος δημιουργός ενός website ίσως ακόμη δεν γνωρίζετε την δύναμη που έχει η λέξη SEO και σε τι βαθμό μπορεί να βοηθήσει και το δικό σας ιστότοπο.

Έτσι, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά γι αυτό τον όρο. Αυτός προέρχεται από τα αρχικά γράμματα των αγγλικών λέξεων ‘Search Engine Optimization” και στα ελληνικά μεταφράζεται ως ‘Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης΄.

SEO Greece λοιπόν, αποκαλούνται όλες οι ενέργειες που γίνονται σε μία ιστοσελίδα προκειμένου να βελτιωθεί, να γίνει ορατή από τις μηχανές αναζήτησης και να ‘σκαρφαλώσει’ στην κορυφή των αποτελεσμάτων τους.

Ο στόχος της βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι διττός. Πρώτα να γίνει αντιληπτό το τι ακριβώς αναζητούν οι διαδικτυακοί χρήστες και δεύτερον να παραμετροποιηθεί ο ιστότοπος προκειμένου να καταλάβει η Google πως αυτός προσφέρει ό,τι ακριβώς αναζητούν οι χρήστες.

Αν ψάχνετε για εξειδικευμένους SEO experts στην Ελλάδα, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://seogreece.org για περισσότερες πληροφορίες και στρατηγικές.

Τι είναι το ‘Local SEO’ (‘Τοπικό SEO’)

Η τοπική βελτιστοποίηση ενός website για τις μηχανές αναζήτησης (‘local SEO’) βοηθά μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να στοχεύσουν σε πελάτες μιας συγκεκριμένης περιοχής ή τοποθεσίας.

Έτσι, με μία επιτυχημένη εφαρμογή του ‘τοπικού SEO’ οι τοπικές επιχειρήσεις κατατάσσονται σε υψηλότερες θέσεις σε τοπικές αναζητήσεις στην Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Το Google Maps αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τις τοπικές αναζητήσεις και θα αυξήσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας.

Με πιο απλά λόγια, ας υποθέσουμε πως διαθέτετε ένα αρτοζαχαροπλαστείο στην Ομόνοια. Με το Local SEO το website σας θα βελτιστοποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να το αντιληφθούν οι δυνητικοί πελάτες που μένουν στην ίδια περιοχή με την δική σας επιχείρηση και όχι οι χρήστες μίας άλλης πόλης σε μία άλλη χώρα.

Συνεπώς, η τοπική βελτιστοποίηση εκτός από τα αρτοποιεία και τα ζαχαροπλαστεία είναι ιδανική επιλογή για τα δικηγορικά γραφεία, τα ιατρεία, τις καφετέριες, τα εστιατόρια.

Γιατί το Local SEO είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

Το τοπικό SEO έχει γίνει απαραίτητο για κάθε επιχείρηση που εξυπηρετεί συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Όταν κάποιος ψάχνει “καφετέρια κοντά μου” ή “δικηγόρος Θεσσαλονίκη”, η Google εμφανίζει πρώτα τα τοπικά αποτελέσματα.

Αν η επιχείρησή σας δεν εμφανίζεται εκεί, χάνετε πελάτες που είναι έτοιμοι να σας επισκεφτούν άμεσα.

Για να πετύχετε στο Local SEO, χρειάζεστε να δημιουργήσετε και να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας στο Google Business Profile (παλαιότερα Google My Business).

Αυτό το προφίλ εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης και στο Google Maps. Εκεί πρέπει να συμπληρώσετε με ακρίβεια τα στοιχεία της επιχείρησής σας, το ωράριο λειτουργίας, φωτογραφίες και να ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήσουν κριτικές.

Οι κριτικές παίζουν καθοριστικό ρόλο. Όσο περισσότερες θετικές κριτικές έχετε, τόσο πιο αξιόπιστη φαίνεται η επιχείρησή σας στους δυνητικούς πελάτες. Επιπλέον, η Google δίνει μεγαλύτερη βαρύτητα σε επιχειρήσεις με καλές κριτικές και τις εμφανίζει πιο ψηλά στα αποτελέσματα.

Ποιος είναι ο ρόλος του International SEO σε ένα ιστότοπο;

Αντίθετα, το διεθνές ή International SEO, όπως προδίδει και το όνομά του, στοχεύει στη βελτίωση ενός ιστότοπου και στην απόκτηση πελατών από όλο τον κόσμο.

Οι ενέργειες International SEO είναι το ‘εισιτήριο’ που χρειάζεστε για να γνωρίσουν την επιχείρησή σας άτομα που μένουν σε άλλες χώρες και μιλούν διαφορετική γλώσσα από την δική σας.

Με το διεθνές SEO στην ιστοσελίδα σας θα αποκτήσετε μεγάλο πλεονέκτημα εναντίον των άλλων ανταγωνιστικών websites και θα ενισχυθεί σημαντικά η επωνυμία της επιχείρησης. Με την σειρά της, η παγκόσμια επωνυμία θα αυξήσει σε μεγάλο βαθμό τα κέρδη της επιχείρησης.

Τι να προσέξετε στο διεθνές SEO

Το International SEO απαιτεί πολύ περισσότερη προσοχή από το τοπικό. Δεν αρκεί απλά να μεταφράσετε την ιστοσελίδα σας σε άλλη γλώσσα. Χρειάζεται να κατανοήσετε την κουλτούρα της κάθε χώρας που στοχεύετε. Οι άνθρωποι αναζητούν διαφορετικά πράγματα με διαφορετικούς τρόπους ανάλογα με την χώρα τους.

Για παράδειγμα, ένα προϊόν που στην Ελλάδα αναζητείται ως “αθλητικά παπούτσια” μπορεί στην Αγγλία να αναζητείται ως “trainers” και στην Αμερική ως “sneakers”. Αν δεν κάνετε σωστή έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά σε κάθε αγορά, θα χάσετε πολύτιμη επισκεψιμότητα.

Επίσης, η τεχνική υλοποίηση είναι πιο σύνθετη. Πρέπει να αποφασίσετε αν θα χρησιμοποιήσετε υποτομείς (π.χ. uk.example.com), υποφακέλους (example.com/uk/) ή ξεχωριστά domains για κάθε χώρα (example.co.uk). Κάθε επιλογή έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά.

Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν για το Διεθνές SEO

Για να βελτιστοποιηθεί ο ιστότοπος διεθνώς, χρειάζεται να αποφασίσετε την χώρα που θα στοχεύσετε για να αποκτήσετε νέους πελάτες. Έπειτα, δημιουργήστε μία φιλική δομή URL προς την χώρα που επιλέξατε. Χρησιμοποιήστε ετικέτες γλώσσας για να καθορίσετε και την γλώσσα που στοχεύουν οι σελίδες.

Μεταφράστε τις λέξεις-κλειδιά στην γλώσσα της χώρας που στοχεύετε. Προσέξτε ιδιαίτερα τις διαφορές μεταξύ των διαλέκτων και για να είστε περισσότερο σίγουροι για την μετάφραση, απευθυνθείτε και σε άτομα που έχουν ως μητρική την γλώσσα που θέλετε να στοχεύσει ο ιστότοπος σας, προκειμένου να σας βοηθήσουν.

Γράψτε, στην συνέχεια, ελκυστικά κείμενα στην γλώσσα στόχευσης. Μη ξεχάσετε να στοχεύσετε και στις σωστές μηχανές αναζήτησης και να ακολουθήσετε τους κανόνες τους.

Για παράδειγμα, στην Ιαπωνία δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης είναι η Yahoo! Και στην Νότια Κορέα οι διαδικτυακοί χρήστες προτιμούν περισσότερο το Naver.

Πώς να επιλέξετε μεταξύ Local και International SEO

Η επιλογή μεταξύ τοπικού και διεθνούς SEO εξαρτάται από τη φύση της επιχείρησής σας και τους στόχους σας. Αν έχετε φυσικό κατάστημα και εξυπηρετείτε μόνο τοπικούς πελάτες, το Local SEO είναι η προφανής επιλογή. Δεν έχει νόημα να εμφανίζεστε σε αναζητήσεις από άλλες χώρες όταν δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε αυτούς τους πελάτες.

Από την άλλη, αν έχετε e-shop που στέλνει προϊόντα παντού ή προσφέρετε ψηφιακές υπηρεσίες, το International SEO μπορεί να σας ανοίξει νέες αγορές. Ωστόσο, μην ξεκινήσετε από το διεθνές αν δεν έχετε πρώτα κατακτήσει την εγχώρια αγορά. Είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να δοκιμάσετε τις στρατηγικές σας στην Ελλάδα πρώτα.

Πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να θέλουν να κατακτήσουν τον κόσμο από την πρώτη μέρα. Αυτό οδηγεί σε σπατάλη χρημάτων και χρόνου. Ξεκινήστε τοπικά, δημιουργήστε μια σταθερή βάση πελατών, και μετά επεκταθείτε σταδιακά σε άλλες αγορές.

Συνήθη λάθη που πρέπει να αποφύγετε

Λάθος 1: Αυτόματη μετάφραση περιεχομένου

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτόματες μεταφράσεις για να δημιουργήσουν πολύγλωσσες ιστοσελίδες. Αυτό είναι καταστροφικό για το SEO σας. Οι αυτόματες μεταφράσεις συχνά δημιουργούν παράξενες φράσεις που δεν έχουν νόημα για τους native speakers. Επιπλέον, η Google μπορεί να καταλάβει ότι το περιεχόμενο είναι αυτόματα μεταφρασμένο και να το τιμωρήσει.

Λάθος 2: Αγνόηση τοπικών κανονισμών

Κάθε χώρα έχει διαφορετικούς νόμους για το ηλεκτρονικό εμπόριο, την προστασία δεδομένων και τη διαφήμιση. Αν δεν συμμορφώνεστε με τους τοπικούς κανονισμούς, μπορεί να αντιμετωπίσετε νομικά προβλήματα και να χάσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας.

Λάθος 3: Παραμέληση της ταχύτητας φόρτωσης

Αν στοχεύετε διεθνές κοινό, η ιστοσελίδα σας πρέπει να φορτώνει γρήγορα από οπουδήποτε στον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεστε καλό hosting με servers σε διάφορες τοποθεσίες ή χρήση CDN (Content Delivery Network). Μια αργή ιστοσελίδα χάνει πελάτες ανεξάρτητα από το πόσο καλό είναι το SEO της.

Πρακτικά βήματα για να ξεκινήσετε

Ανεξάρτητα από το αν επιλέξετε Local ή International SEO, υπάρχουν κάποια βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:

Βήμα 1: Κάντε έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιεί το κοινό σας. Αυτό είναι το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης στρατηγικής SEO.

Βήμα 2: Βελτιστοποιήστε την τεχνική υποδομή της ιστοσελίδας σας. Βεβαιωθείτε ότι φορτώνει γρήγορα, είναι φιλική προς τα κινητά και δεν έχει τεχνικά προβλήματα.

Βήμα 3: Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις των πελατών σας. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι χρήσιμο και πληροφοριακό, όχι απλά γεμάτο λέξεις-κλειδιά.

Βήμα 4: Χτίστε συνδέσμους από άλλες αξιόπιστες ιστοσελίδες. Οι backlinks λειτουργούν σαν ψήφοι εμπιστοσύνης για την ιστοσελίδα σας.

Βήμα 5: Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας και προσαρμόστε την στρατηγική σας. Το SEO δεν είναι κάτι που κάνετε μια φορά και το ξεχνάτε. Χρειάζεται συνεχή προσπάθεια και βελτίωση.

Συμπέρασμα

Ανακεφαλαιώνοντας, οι ενέργειες του International SEO έχουν ένα μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για να υλοποιηθούν και απαιτείται μία μεγάλη ομάδα ανθρώπων, όπως μεταφραστές, SEO Experts, digital marketers και άλλοι ειδικοί. Επιπλέον, το International SEO δεν είναι ιδανικό για όλους.

Αν έχετε μία μικρή επιχείρηση που εξυπηρετεί τοπικούς πελάτες, εστιάστε στην τοπική βελτιστοποίηση του ιστοχώρου σας. Είναι πολύ πιο αποδοτικό να είστε πρώτοι στην περιοχή σας παρά δέκατοι σε παγκόσμιο επίπεδο. Το Local SEO σας δίνει άμεσα αποτελέσματα με χαμηλότερο κόστος και λιγότερη πολυπλοκότητα.

Αν όμως η επιχείρησή σας μπορεί να εξυπηρετήσει διεθνείς πελάτες και έχετε τους πόρους να επενδύσετε σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, το International SEO μπορεί να ανοίξει τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης. Απλά βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι για τις προκλήσεις που θα αντιμετωπίσετε.

Το κλειδί είναι να ξεκινήσετε με ρεαλιστικούς στόχους, να επενδύσετε στο σωστό είδος SEO για την επιχείρησή σας και να είστε υπομονετικοί. Τα αποτελέσματα του SEO δεν έρχονται από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά όταν έρθουν, είναι μακροπρόθεσμα και βιώσιμα.

Κοινοποιήστε:

  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook
  • Click to share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X
Tags: Ελλάδα
Previous Post

Μαθήτριες της Ειδικότητας Βοηθών Φαρμακείου της ΕΠΑ.Σ Δ.ΥΠ.Α Μαθητείας Κοζάνης στην επιχείρηση ETHELEO της Αναρράχης-Φωτογραφίες

Next Post

Kozanimedia-“Χρυσός Σκούφος”: Δείτε το απολαυστικό menu της Τρίτης!

Next Post

Kozanimedia-"Χρυσός Σκούφος": Δείτε το απολαυστικό menu της Τρίτης!

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

EASTER COLLECTION
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.