Kozanimedia-Ώρα 17:00: Νέα μεγάλη ταλαιπωρία οδηγών και επιβατών στο τμήμα Ιωαννίνων-Γρεβενών λόγω μονοδρομήσεων-“Έσκασε” λάστιχο σε φορτηγάκι, από ανοιχτό φρεάτιο, και έγινε μεγάλο μποτιλιάρισμα-Βίντεο
Kozanimedia-Ώρα 17:00: Νέα μεγάλη ταλαιπωρία οδηγών και επιβατών στο τμήμα Ιωαννίνων-Γρεβενών λόγω μονοδρομήσεων-"Έσκασε" λάστιχο σε φορτηγάκι, αφού άνοιξε φρεάτιο,και έγινε μεγάλο μποτιλιάρισμα-Βίντεο https://www.youtube.com/shorts/vncyVl_BLcY?t=1&feature=share https://www.youtube.com/shorts/krxmbEtfzSg?feature=share https://www.youtube.com/shorts/FNWsJBJ2I8c?t=1&feature=share


















































