Όλγα Μαρκογιαννάκη: «Η Δυτική Μακεδονία απαιτεί ενεργειακή δικαιοσύνη»
Η βίαιη απολιγνιτοποίηση που το 2019 επέλεξε η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη αφήνει βαθύ αποτύπωμα στη Δυτική Μακεδονία. Η ενέργεια, από κοινωνικό αγαθό, αντιμετωπίζεται πλέον ως όχημα κερδοφορίας για λίγους, ...


















































