Νέα διαμαρτυρία αναγνώστη στο Kozanimedia:”Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”-Φωτογραφία
"Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα", αναφέρει αναγνώστης του Kozanimedia, στέλνοντας ...


















































