Συνάντηση του Δικτύου Ενεργειακών Δήμων με τον Υπουργό Ενέργειας – Βασικό θέμα συζήτησης η ενεργειακή κρίση
Με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κωνσταντίνο Σκρέκα συναντήθηκαν στην Αθήνα οι δήμαρχοι - μέλη του Δικτύου Ενεργειακών Δήμων. Οι πέντε Δήμαρχοι έθεσαν στον κ. Υπουργό τα προβλήματα που ...


















































