Ευχαριστήρια επιστολή προς την κυρία Γεωργιάδου και το Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης.
Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να εκφράσω δημοσίως την ευγνωμοσύνη και τις θερμές ευχαριστίες μου για την προϊσταμένη το νοσηλευτικό προσωπικό και τους τραυματιοφορείς του οφθαλμολογικού τμήματος καθώς και ...

















































