kozanimedia: Ο Μητροπολίτης Παύλος μετά το πέρας της Αναστάσιμης λειτουργίας “Λίγη ώρα οι Χριστιανοί μας δεν μπορούν να συντροφεύσουν αναστάντα; Πήγαν να χάψουν!” – Βίντεο
Ο Μητροπολίτης Σερβίων και Κοζάνης, Παύλος μετά το πέρας της Αναστάσιμης λειτουργίας απευθυνόμενος σε όσους είχαν παραμείνει στην εκκλησία αναφέρθηκε σε αυτούς που έφυγαν μετά το "Χριστός Ανέστη" λέγοντας χαρακτηριστικά: ...


















































