Με την καθιερωμένη ποδηλατοβόλτα στην ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, έληξαν οι δράσεις της «Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας» στο Δήμο Εορδαίας
Έλαβε τέλος μια εβδομάδα με πλούσιο πρόγραμμα δράσεων που διοργάνωσε ο Δήμος Εορδαίας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση και την ενθάρρυνση των πολιτών στη χρήση βιώσιμων εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης στον αστικό ...


















































