Κινητή μονάδα για εμβολιασμό κατά της Covid-19 στους Πύργους και στον Άγιο Χριστόφορο του Δήμου Εορδαίας
Ο Δήμος Εορδαίας ενημερώνει ότι την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022 κινητή μονάδα της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας, με το απαραίτητο Υγειονομικό προσωπικό, θα βρίσκεται στις Κοινότητες των Πύργων και του ...
















































