Το Μουσικό Σχολείο Σιάτιστας στο Φεστιβάλ Μουσικών Σχολείων στην Ξάνθη
Με χαρά και συγκίνηση μετά από δύο χρόνια, η Ορχήστρα Ευρωπαϊκής Μουσικής του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας "Κωνσταντίνος και Ελένη Παπανικολάου" παρουσίασε το πρόγραμμα της στο Φεστιβάλ Ξάνθη «Πόλις Ονείρων» Μουσικών ...
















































