Σωματείο “Ο Πυλώνας”: Με το νέο πρόγραμμα των μαζικών αποχωρήσεων επιταχύνεται η οικονομική και πληθυσμιακή κατάρρευση της περιοχής-Κανένα ορατό σχέδιο για ανάκαμψη
Οι τελευταίες πράξεις του δράματος γράφονται με τις μαζικές αποχωρήσεις των εργαζομένων στη ΔΕΗ από σταθμούς και ορυχεία. Με δεδομένες τις αποφάσεις της κυβέρνησης για το οριστικό κλείσιμο του ΑΗΣ ...


















































