Η επιτυχία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αγοράς προϊόντων Temu βοήθησε τον Coling Huang να εδραιωθεί στη λίστα με τους 15 πλουσιότερους Κινέζους αν και ο ίδιος ξεκίνησε από το μηδέν όντας γιος ενός εργάτη που πάλευε όλη του τη ζωη για να προσφέρει τα απαραίτητα στην οικογένεια του.
Το Temu, σύμφωνα με τον Νίκο Ξυδά της Humble Digital Agency έχει αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά 10.000 παραγγελίες την ημέρα και 25€ μέσο καλάθι αγοράς, δηλαδή κάνει 250.000€ ημερήσιο τζίρο. Τα παραπάνω στοιχεία συλλέχθηκαν από την αγορά, από τα σημεία εισόδου των προϊόντων στην χώρα, εξηγεί ο κ Ξυδας.
Στην ερώτηση πώς καταφέρνει το Temu να έχει τόσο χαμηλές τιμές κι αν πληρώνει δασμούς στην Ελλάδα, ο ιδρυτής και CEO της Humble, απαντά «ναι, πληρώνει δασμούς κατά τον εκτελωνισμό, παρόλα αυτά εκμεταλλεύεται το προνομιακό καθεστώς δασμών που υπάρχει για το ecommerce
και συγκεκριμένα για τους εκτελωνισμούς ecommerce παραγγελιών μικρής αξίας. Ουσιαστικά, το Temu είναι η “ψηφιοποίηση” και “ενοποίηση” των εμπόρων του Alibaba. Έχοντας στο δυναμικό του επενδυτές και από την αμερικάνικη αγορά, αυτό που ουσιαστικά κάνει το Temu είναι να αγοράζει μαζικά προϊόντα από τους κινέζους εμπόρους (αυτούς που υπάρχουν και στο Alibaba) και να τα πουλάει απευθείας χωρίς μεσάζοντες. Έτσι εξασφαλίζει τα χαμηλά κόστη.