Kozanimedia: “GS Gkogkos”-To νέο σημείο για το γνωστό και σύγχρονο συνεργείο αυτοκινήτων της Κοζάνης-Bίντεο και φωτογραφίες
Tο Top Channel στον Κρόκο: Τι είπαν οι κάτοικοι για το πρόβλημα με το νερό και τη διανομή των εμφιαλωμένων-Δείτε το βίντεο
ADVERTISEMENT
Kozanimedia: Σάλος στο Facebook με τη δημοτική αρχή Κοκκαλιάρη-Ανάρτησαν στην επίσημη σελίδα του Δήμου Κοζάνης ανακοίνωση κατά του Χ. Κουζιάκη-“Βροχή” τα αρνητικά σχόλια δημοτών-Ζητούν να “κατεβεί” η ανάρτηση
Kozanimedia-Ώρα 22:30: Δείτε πόσο χιονίζει στη Βασιλίτσα Γρεβενών!-Βίντεο
Kozanimedia: “Για όλα φταίνε οι γυναίκες που δεν επιστρέφουν σπίτι σαν τις…κλώσες να μεγαλώσουν τα πουλάκια τους”, τα “δυτικά σκουπίδια” και η…Γκρέτα Τούνμπεργκ-Το νέο παραλήρημα του μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης Παύλου μετά τον “Ακάθιστο Ύμνο”-Τα έβαλε και με τα…τατουάζ-Δείτε το βίντεο
Kozanimedia: “Για όλα φταίνε οι γυναίκες που δεν επιστρέφουν σπίτι σαν τις…κλώσες να μεγαλώσουν τα πουλάκια τους”, τα “δυτικά σκουπίδια” και η…Γκρέτα Τούνμπεργκ-Το νέο παραλήρημα του μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης Παύλου μετά τον “Ακάθιστο Ύμνο”-Τα έβαλε και με τα…τατουάζ-Δείτε το βίντεο
Η καρδιά της μουσικής χτυπάει δυνατά στο “Fiesta Voio” 25-28 Ιουλίου
Ολυμπία Τελιγιορίδου: “Ο κ. Γεωργιάδης βήμα-βήμα διαλύει την υγειονομική ασφάλεια στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας”
Συνεργασία μεταξύ Δήμου Φλώρινας και Δήμου Αμυνταίου για την από κοινού άσκηση πολεοδομικών αρμοδιοτήτων εντός των διοικητικών τους ορίων
ΔΕΗ: 30 θέσεις ανειδίκευτου προσωπικού στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας
Τελικός Κυπέλλου EΠΣ Φλώρινας 2023-2024 το Σάββατο 20 Απριλίου
Δήμος Κοζάνης: Οδηγίες Προστασίας για Καταιγίδες-Πλημμύρες

Πανελλήνιες 2022: Τα στατιστικά των βαθμών- Οι επιδόσεις των υποψηφίων ανά μάθημα και Ομάδα Προσανατολισμού (Πίνακες)

Κάθε υποψήφιος που συμμετείχε στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, για κάθε Τμήμα που θα δηλώσει στο μηχανογραφικό του δελτίο, θα πρέπει να υπολογίσει τα μόριά του, πολλαπλασιάζοντας τους βαθμούς στα 4 πανελλαδικά μαθήματα

Τις βαθμολογίες και τα στατιστικά όλων των υποψηφίων των Πανελλαδικών τόσο σε ΓΕΛ όσο και σε ΕΠΑΛ ανακοίνωσε πριν από λίγο το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2022 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα Προσανατολισμού/Τομέα εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΛ – 2022

ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

ΗΜΕΡHΣΙΟΙ

ΕΣΠΕΡΙΝΟΙ

ΣΥΝΟΛΟ

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

18.286

129

18.415

ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)

14.204

26

14.230

ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (Ε.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ)

13.680

69

13.749

ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

25.177

74

25.251

ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΕΛ (ΜΟΝΟ)

363

4

367

ΣΥΝΟΛΑ (ΓΕΛ)

71.710

302

72.012

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΑΛ – 2022

ΤΟΜΕΑΣ

ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

ΗΜΕΡHΣΙΟΙ

ΕΣΠΕΡΙΝΟΙ

ΣΥΝΟΛΟ

ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

985

22

1.007

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

2.921

119

3.040

ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

312

26

338

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

376

13

389

ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

1.089

35

1.124

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

1.764

48

1.812

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

624

5

629

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

1.868

42

1.910

ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ

4.612

247

4.859

ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΑΛ (ΜΟΝΟ)

28

2

30

ΣΥΝΟΛΑ (ΕΠΑΛ)

14.579

559

15.138

Επισημαίνεται ότι το πλήθος των υποψηφίων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ προκύπτει από μία τουλάχιστον συμμετοχή σε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Υπενθυμίζεται ότι από φέτος ισχύουν συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων Γενικού Λυκείου, Επαγγελματικού Λυκείου, των ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής, όπως αυτοί ορίστηκαν από κάθε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για κάθε Τμήμα/Σχολή/Εισαγωγική Κατεύθυνσή του. Σύμφωνα με τον Νόμο 4777/2021 (Α΄25) ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα εκφράζεται σε ποσοστό επί τοις εκατό (%) και δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 20%. Το άθροισμα των συντελεστών αποδίδει το 100%.

Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα), ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται στο ειδικό μάθημα ή τις πρακτικές δοκιμασίες είναι είτε 10% είτε 20%.

Οι Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ένα (1) ή δύο (2) ειδικά μαθήματα με επιλογή των υποψηφίων μεταξύ περισσοτέρων, αποδίδουν τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας σε όλα τα ειδικά μαθήματα επιλογής, ο οποίος είναι είτε 10% είτε 20%.

Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, στις οποίες εξετάζονται δύο (2) ειδικά μαθήματα το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας που τους αποδίδονται είναι το 20% και το ποσοστό που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα ειδικά μαθήματα δεν μπορεί να είναι μικρότερο του 8%. Τα ποσοστά που αποδίδουν τα ειδικά μαθήματα προστίθενται στο 100% που αποδίδουν τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα.

Άρα, σύμφωνα με τα παραπάνω, κάθε υποψήφιος που συμμετείχε στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, για κάθε Τμήμα που θα δηλώσει στο μηχανογραφικό του δελτίο, θα πρέπει να υπολογίσει τα μόριά του, πολλαπλασιάζοντας τους βαθμούς στα 4 πανελλαδικά μαθήματα (και σε τυχόν ειδικά μαθήματα και αγωνίσματα) επί τους αντίστοιχους συντελεστές για κάθε μάθημα, όπως φαίνονται στις παρακάτω Υπουργικές Αποφάσεις. Έτσι, κάθε υποψήφιος φέτος θα έχει πιθανόν διαφορετικό αριθμό μορίων για κάθε Τμήμα/Σχολή και όχι έναν ενιαίο αριθμό μορίων για ολόκληρο το Επιστημονικό Πεδίο (για τα ΓΕΛ) ή τον Τομέα (για τα ΕΠΑΛ), που είναι υποψήφιος.

Ενδεικτικά, δίνεται ένα παράδειγμα υποψηφίου ΓΕΛ για το 1ο Επιστημονικό Πεδίο που έλαβε την εξής βαθμολογία:

Νεοελληνική Γλώσσα & ΛογοτεχνίαΑρχαία ΕλληνικάΙστορία Λατινικά
1718,62020

Αυτός ο υποψήφιος συγκεντρώνει για τη Νομική Θεσ/νίκης (Α.Π.Θ.) 18.680 μόρια, ενώ για τη Νομική Κομοτηνής (Δ.Π.Θ.) 18.900 μόρια, σύμφωνα με τους συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων των αντίστοιχων Σχολών:

Νεοελληνική Γλώσσα & ΛογοτεχνίαΑρχαία ΕλληνικάΙστορία Λατινικά
Νομική Θεσ/νίκης-ΑΠΘ30%30%20%20%
Νομική Κομοτηνής-Δ.Π.Θ.25%25%25%25%

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ

Επίσης, δίνονται στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.

  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για όλες τις ομάδες προσανατολισμού εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για όλες τις ομάδες προσανατολισμού (Αναλυτικό) εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (Αναλυτικό) εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για τις Θετικές Επιστήμες εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για τις Θετικές Επιστήμες (Αναλυτικό) εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για τις Σπουδές Υγείας εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για τις Σπουδές Υγείας (Αναλυτικό) εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΓΕΛ για Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής (Αναλυτικό) εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΕΠΑΛ για όλες τις Ειδικότητες εδώ.
  • Δείτε τα στατιστικά ΕΠΑΛ για όλες τις Ειδικότητες (Αναλυτικό) εδώ.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ

Για να διευκολυνθούν οι υποψήφιοι στον υπολογισμό των μορίων τους, το Υπουργείο Παιδείας ανέπτυξε ειδική εφαρμογή, με την οποία οι υποψήφιοι εισάγοντας τους γραπτούς τους βαθμούς, μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν. Η εφαρμογή ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ είναι διαθέσιμη στην ακόλουθη ιστοσελίδα https://markcalc.it.minedu.gov.gr/. 

Πηγή: skai.gr
Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *