• Latest
  • Trending
  • All
Το χρονικό της μεγάλης αδικίας για τους «Ασεπίτες» του 2008 – Γιατί δεν διορίζονται οι εκπαιδευτικοί που πέτυχαν στον διαγωνισμό

Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ (προκήρυξη 2Γ/2022): Οι απαντήσεις για 40 θέματα – Η βαθμολόγηση και οι διορισμοί

07/03/23 15:49
Κοζάνη: Δράσεις πρόληψης για μικρούς και μεγάλους στο Κινητό Εργαστήριο Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης & Τεχνολογίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Κοζάνη: Δράσεις πρόληψης για μικρούς και μεγάλους στο Κινητό Εργαστήριο Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης & Τεχνολογίας «ΟΔΥΣΣΕΑΣ» του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

27/03/23 13:40
Ολοκλήρωση των εργασιών της ημερίδας/σεμιναρίου «Τεχνολογίες Διαδικτύου των Πραγμάτων και Αναδυόμενες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη Διαχείριση Υδάτινων Πόρων»

Ολοκλήρωση των εργασιών της ημερίδας/σεμιναρίου «Τεχνολογίες Διαδικτύου των Πραγμάτων και Αναδυόμενες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη Διαχείριση Υδάτινων Πόρων»

27/03/23 13:37
ADVERTISEMENT
Δήμος Βοΐου: Επιπλέον εκπτώσεις στα δημοτικά τέλη για τις ευπαθείς ομάδες

Δήμος Βοΐου: Επιπλέον εκπτώσεις στα δημοτικά τέλη για τις ευπαθείς ομάδες

27/03/23 13:31
Το ΚΚΕ Κοζάνης για το κλείσιμο υποκαταστημάτων των τραπεζών

Κοινοβουλευτική παρέμβαση του ΚΚΕ για την επικείμενη αντιπυρική περίοδο: “Γενναία αύξηση της χρηματοδότησης ώστε να στηριχτούν τα ΚΕΔΑΣΥ”

27/03/23 13:27
Σύμφωνο Συνεργασίας υπέγραψαν ο Δήμος Φλώρινας και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με στόχο την υποστήριξη παιδιών, οικογενειών και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων

Σύμφωνο Συνεργασίας υπέγραψαν ο Δήμος Φλώρινας και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» με στόχο την υποστήριξη παιδιών, οικογενειών και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων

27/03/23 13:23
Συνέδριο με θέμα: “Κυκλική Οικονομία, Μονόδρομος στην ανάπτυξη της Δυτικής Οικονομίας” στο Αμφιθέατρο Κοβεντάρειου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης

Συνέδριο με θέμα: “Κυκλική Οικονομία, Μονόδρομος στην ανάπτυξη της Δυτικής Οικονομίας” στο Αμφιθέατρο Κοβεντάρειου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης

27/03/23 13:17
Kozanimedia: “Ας περάσω κι ας κακιώσω…” – Δείτε όλες τις μικρές και τις νεαρές Λαζαρίνες του Κρόκου να δίνουν τον “όρκο”-Βίντεο

Kozanimedia: “Ας περάσω κι ας κακιώσω…” – Δείτε όλες τις μικρές και τις νεαρές Λαζαρίνες του Κρόκου να δίνουν τον “όρκο”-Βίντεο

27/03/23 13:16
Βράβευση των διακριθέντων του Πανελλήνιου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού της «Παρέμβασης» & Παρουσίαση του βιβλίου «Αποστάγματα γραφής»

Βράβευση των διακριθέντων του Πανελλήνιου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού της «Παρέμβασης» & Παρουσίαση του βιβλίου «Αποστάγματα γραφής»

27/03/23 13:09
Γυμναστική και Διατροφή – Η Χρυσή Τομή για να Αγαπήσετε Περισσότερο το Σώμα σας

Γυμναστική και Διατροφή – Η Χρυσή Τομή για να Αγαπήσετε Περισσότερο το Σώμα σας

27/03/23 13:07
Νέα Σμύρνη: Πυροβολισμοί στην Πλατεία – Δύο νεκροί και μία τραυματίας

Συνελήφθη 57χρονος σε περιοχή της Φλώρινας για κατοχή ναρκωτικών ουσιών

27/03/23 13:00
Καιρός – Κλέαρχος Μαρουσάκης: Η νέα κακοκαιρία θα μοιάζει με μεσογειακό κυκλώνα

Καιρός-Αρναούτογλου: «Προσοχή στους κατά τόπους πολύ ισχυρούς ανέμους το επόμενο 48ωρο»

27/03/23 12:22
Εκλογές: Το «πόκερ» των τριών για τις συνεργασίες

Εκλογές: Το «πόκερ» των τριών για τις συνεργασίες

27/03/23 12:13
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Συνταγές
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Προγνωστικά Στοιχήματος
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Δευτέρα, 27 Μαρτίου, 2023
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Ειδήσεις

Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ (προκήρυξη 2Γ/2022): Οι απαντήσεις για 40 θέματα – Η βαθμολόγηση και οι διορισμοί

Σε 180 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών κλήθηκαν να απαντήσουν οι υποψήφιοι που συμμετείχαν το περασμένο Σάββατο στον πρώτο πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (προκήρυξη 2Γ/2022).

07/03/23 15:49
in Ειδήσεις
0
0
SHARES
1000
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Στην εξέταση των γνώσεων τέθηκαν 80 ερωτήσεις μέτριας δυσκολίας, ενώ στην εξέταση για τις δεξιότητες και την εργασιακή αποτελεσματικότητα 100 ερωτήσεις.

Συνολικά 76.799 υποψήφιοι (ποσοστό συμμετοχής 71%), από τους 108.229 που είχαν κάνει αρχικά αίτηση, προσήλθαν στα εξεταστικά κέντρα προκειμένου να συμμετάσχουν στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Αναλυτικότερα, η προσέλευση των υποψηφίων ανά εκπαιδευτική βαθμίδα διαμορφώθηκε ως εξής: από την Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση 54.915 υποψήφιοι (ποσοστό 70%) και από την Τεχνολογική Εκπαίδευση 21.884 υποψήφιοι (ποσοστό 73%). Η γραπτή εξέταση πραγματοποιήθηκε με τη μέθοδο των ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών σε συνολικά πεντακόσια είκοσι επτά (527) εξεταστικά κέντρα, σε σαράντα τέσσερις (44) περιφερειακές ενότητες. Οπως ανακοίνωσε η Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού (ΚΕΔ), τα θέματα και οι απαντήσεις της γραπτής εξέτασης θα αναρτηθούν στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) εντός των προσεχών ημερών.

 Οι βαθμολογίες

Η βαθμολογία της γραπτής διαδικασίας ορίζεται σε κλίμακα από 1-100 και η βάση της βαθμολογίας είναι πενήντα πέντε (55) μονάδες για κάθε μάθημα. Η βαθμολόγηση γίνεται με ηλεκτρονική ανάγνωση των απαντητικών φύλλων μέσω οπτικοηλεκτρονικού σαρωτή (scanner-ΟCR) με βάση τις προκαθορισμένες, από την Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού, απαντήσεις. Με απόφαση της ΚΕΔ, δεν θα εφαρμοσθεί αρνητική βαθμολόγηση για την εξέταση της δοκιμασίας δεξιοτήτων και εργασιακής αποτελεσματικότητας. Αντίθετα, στην εξέταση γνώσεων, θα εφαρμοσθεί αρνητική βαθμολόγηση με συντελεστή (-0,20) στις εσφαλμένες απαντήσεις. Δηλαδή θα αφαιρείται από τη συνολική βαθμολογία το 20% του αντίστοιχου βαθμού που θα λαμβάνει η κάθε ορθή απάντηση του υποψηφίου και κάθε πέντε λάθος απαντήσεις θα «κοστίζουν» μία ολόκληρη μονάδα. Βαθμός του εξεταζόμενου μαθήματος/δοκιμασίας είναι το άθροισμα των βαθμών όλων των ορθών απαντήσεων ως προς το σύνολό τους και ανάγεται σε κλίμακα βαθμολογίας 1-100. Εφόσον εφαρμοστεί αρνητική βαθμολόγηση, ο βαθμός θα προκύπτει μετά από αφαίρεση της βαθμολογίας που αντιστοιχεί στις εσφαλμένες απαντήσεις. Αν στη βαθμολογία προκύπτει δεκαδικός αριθμός, ο βαθμός στρογγυλοποιείται σε δύο δεκαδικά ψηφία της μονάδας. Η βαθμολογία στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό αποτελείται από το άθροισμα της σταθμισμένης βαθμολογίας που ο υποψήφιος συγκέντρωσε στα επιμέρους μαθήματα/δοκιμασίες. Οι υποψήφιοι που δεν θα καταφέρουν να συγκεντρώσουν την απαιτούμενη για την κατάταξή τους βαθμολογία βάσης στον πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό εγγράφονται σε πίνακα απορριπτέων. Ασκηση ενστάσεως δεν επιτρέπεται κατά της βαθμολογίας, όπως και επανεξέταση ή νέα βαθμολόγηση των γραπτών.

 Οι επιτυχόντες

Οι επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού θα μπουν, βάσει της συνολικής τους βαθμολογίας και κατά φθίνουσα σειρά, σε πίνακες κατάταξης ανά κατηγορία και κλάδο ή ειδικότητα. Σε αυτό το σημείο, και αφού το ΑΣΕΠ εκδώσει τους οριστικούς πίνακες κατάταξης, θα έχει ολοκληρωθεί το πρώτο στάδιο του διαγωνισμού. Στη συνέχεια, οι επιτυχόντες του πρώτου σταδίου δύνανται να συμμετάσχουν στο δεύτερο στάδιο, δηλαδή σε προκηρύξεις πλήρωσης θέσεων αντίστοιχων κλάδων ή ειδικοτήτων που θα εκδίδουν οι διάφοροι φορείς του Δημοσίου. Στο δεύτερο στάδιο, οι προκηρύξεις θα εκδίδονται από δήμους, υπουργεία, περιφέρειες, οργανισμούς, ΔΕΚΟ, ΝΠΔΔ κ.λπ. Η απορρόφηση των επιτυχόντων θα γίνει μετά από ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στους φορείς που θα υποβάλουν προκηρύξεις πλήρωσης θέσεων αντίστοιχων κλάδων/ειδικοτήτων σε φορείς του Δημοσίου – Κεντρική Διοίκηση, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Ανεξάρτητες Αρχές, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, υπό την εποπτεία υπουργείου και ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού.

Ανά φορέα, οι προσλήψεις θα γίνονται με σειρά προτεραιότητας με βάση τη βαθμολογία των εξετάσεων, στην οποία θα προσμετρώνται επιπλέον τυπικά προσόντα (μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κ.λπ.) και η εντοπιότητα. Σημειώνεται πως μέσω του διαγωνισμού θα καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες του Δημοσίου για τις εναπομείνασες θέσεις του προγραμματισμού προσλήψεων του 2022, καθώς και μέρος του προγραμματισμού προσλήψεων του 2023, πάντα των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ, και αφορούν τον αρχικά αναγγελθέντα αριθμό των 5.124 κενών θέσεων, εκ των οποίων οι 3.502 αφορούσαν θέσεις Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ), οι 1.565 Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) και οι 57 θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (ΕΕΠ), ενώ από τη δεξαμενή επιτυχόντων θα καλυφθούν και θέσεις που θα συμπεριληφθούν στον προγραμματισμό προσλήψεων του 2024, άρα ο προαναφερόμενος αριθμός αναμένεται να αυξηθεί. Σύμφωνα μάλιστα με δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών, Μ. Βορίδη, οι θέσεις που αναμένεται να καλυφθούν υπολογίζονται σε 6.500 για συνολικά 57 ειδικότητες. Η διαδικασία των διορισμών θα είναι σε κάθε περίπτωση πολύ πιο γρήγορη από ό,τι ισχύει τώρα για τις προκηρύξεις μόνιμου προσωπικού.

Ολοκληρώθηκε με επιτυχίαη διαδικασία

«Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της διαδικασίας του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού, θα ήθελα, κατ’ αρχάς, να ευχαριστήσω τους εργαζομένους του ΑΣΕΠ που επί τρεις και πλέον μήνες έδωσαν έναν καθημερινό αγώνα σε επταήμερη βάση για την επιτυχή διεξαγωγή μιας διαδικασίας με υψηλές οργανωτικές απαιτήσεις και προκλήσεις. Τον αγώνα αυτόν συνεχίζουν από σήμερα για όσα πρέπει να γίνουν από εδώ και πέρα. Αυτονόητες είναι και οι ευχαριστίες προς το εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό του υπουργείου Παιδείας για τη συμμετοχή του στην προσπάθεια αυτή.

Φυσικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους 77.000 περίπου υποψηφίους που προσήλθαν, σε έναν απαιτητικό και καινοτόμο διαγωνισμό, και μάλιστα σε συνθήκες ψυχολογικά δύσκολες για όλους μας. Εύχομαι τα αποτελέσματα να δικαιώσουν την προσπάθειά τους και υπενθυμίζω ότι ο διαγωνισμός αυτός είναι διαγωνισμός κατάταξης υποψηφίων και όχι πρόσληψης.

Γίνομαι δέκτης παραπόνων υποψηφίων για προβλήματα και καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν κατά την αναπαραγωγή των θεμάτων σε ορισμένα εξεταστικά κέντρα, μολονότι αυτά απεστάλησαν στα σχολεία με απόλυτη χρονική συνέπεια. Η Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού και εγώ θα τα μελετήσουμε με τη δέουσα προσοχή μόλις σχηματίσουμε πλήρη εικόνα από τις αναφορές των προέδρων των εξεταστικών κέντρων.

Είναι αυτονόητο ότι, μετά την ολοκλήρωση έκδοσης των αποτελεσμάτων, θα ξεκινήσουμε, όπως πάντα πρέπει να γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις, μια διαδικασία αξιολόγησης σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκομένους.

Σε ό,τι με αφορά, πιστεύω σταθερά στην ανάγκη μιας γραπτής διαγωνιστικής διαδικασίας που θα στραφεί ακόμη περισσότερο προς την κατεύθυνση των δεξιοτήτων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να γίνει συστηματική προσπάθεια για τη βελτίωση του τρόπου διεξαγωγής της διαδικασίας αυτής, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει η συνεχώς εξελισσόμενη σχετική τεχνολογία».

Δείτε εδώ τις απαντήσεις 

eleftherostypos.gr

Κοινοποιήστε:

  • Twitter
  • Facebook
Tags: Δυτική ΜακεδονίαΕλλάδα
Previous Post

Toblerone: Τέλος το βουνό από το λογότυπό της – Παραβίαζε την «ελβετικότητα»

Next Post

Στάση εργασίας για τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Κοζάνης: Το κοινό θα εξυπηρετηθεί από τα εφημερεύοντα φαρμακεία

Next Post
Κοζάνη: Ζητείται βοηθός φαρμακοποιού ή αισθητικός ή νοσηλευτής για πλήρη απασχόληση σε φαρμακείο

Στάση εργασίας για τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Κοζάνης: Το κοινό θα εξυπηρετηθεί από τα εφημερεύοντα φαρμακεία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=voJur2OU1y0
https://www.youtube.com/watch?v=6YX_vrj7LQQ
https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
https://www.youtube.com/watch?v=7J989-Ro0Fs
https://www.youtube.com/watch?v=aMqY0PZIEs8
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Αρχική
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.