kozanimedia: Κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι του Σιατιστινού Χάρη Χαλαμούτη από την Prime Productions με τίτλο “Δε με νοιάζει”
Ο Σύλλογος Γρεβενιωτών Κοζάνης Ο ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΣ εκφράζει τα θερμά συγχαρητήρια του στον Ολυμπιονίκης Μίλτο Τεντόγλου
ADVERTISEMENT
Σε εγρήγορση και αυξημένη ετοιμότητα ο Δήμος Καστοριάς  για την κορύφωση του καύσωνα τις επόμενες μέρες
ExpoCook 2021 –  Έκθεση και Εκδήλωση Επιχειρηματικών Συναντήσεων (B2B), στο Παλέρμο της Ιταλίας, 28-30 Σεπτεμβρίου 2021
Συνδικάτο Οικοδόμων Κοζάνης: “Να προστατευτούν οι εργαζόμενοι από τον καύσωνα”
kozanimedia: Σε εξέλιξη από το βράδυ της Κυριακής, φωτιά στο Δίλοφο Βοΐου – Μεγάλη προσπάθεια της πυροσβεστικής με πολυάριθμο προσωπικό, πυροσβεστικά και ελικόπτερο – Φωτογραφία
Μίλτος Τεντόγλου: Ενας cool τύπος από τα Γρεβενά -Ξεκίνησε με παρκούρ και με ένα άλμα… βρέθηκε στην κορυφή του πλανήτη
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί 11.700 μονίμων δασκάλων και καθηγητών -Ανακοινώθηκαν τα πρώτα ονόματα [πίνακες]
Kozanimedia-Ώρα 16:00: Δείτε πού έφτασε το θερμόμετρο στο Βελβεντό – Φωτογραφία
Kozanimedia: Μεγάλη αύξηση κρουσμάτων σήμερα, Τρίτη, στην Π.Ε. Κοζάνης – Η εικόνα σε Γρεβενά, Φλώρινα και Καστοριά
Κοzanimedia: “Εκτινάχθηκαν” τα κρούσματα σήμερα, Τρίτη, στη χώρα – Η εικόνα θανάτων και διασωληνωμένων
Δευτέρα, 2 Αυγούστου, 2021

Οριστικό: Ανακοινώθηκε το τέλος βενζίνης και ντίζελ

Είναι επίσημο. Το τέλος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ανακοίνωσε σε πρότασή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάβοντας «φωτιές» στους κατασκευαστές.

 

Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ των ξένων Μέσων ενημέρωσης αναφορικά με τα όσα αναμένονταν να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σχέδιο για την εκμηδένιση του διοξειδίου του άνθρακα. Μετά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε την πρότασή της που αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να είναι στο μηδέν.

Με άλλα λόγια, από το 2035 και έπειτα απαγορεύεται η πώληση αυτοκινήτων που να εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Επιτροπή επιδιώκει επίσης μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%. Οι προτάσεις αποτελούν μέρος ενός μεγάλου πακέτου για το κλίμα που παρουσιάστηκε και στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι Βρυξέλλες πρότειναν επίσης νομοθεσία που θα απαιτούσε από τις χώρες να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους έως το 2035. Το σχέδιο αυτό προβλέπει 3,5 εκατομμύρια δημόσιους σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2030, αυξάνοντας τα στα 16,3 εκατομμύρια σημεία έως το 2050, όπου και η Ευρώπη στοχεύει να είναι η πρώτη ήπειρος της Γης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Επιτροπή εκτιμά ότι θα χρειαστεί να δαπανηθούν 80-120 δισεκατομμύρια ευρώ σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορτιστές σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2040.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να αντιτίθεται στο χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης, υπογραμμίζοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, χρειάζονται για να βοηθήσουν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήριαλ που ξεκινά αναμένεται να έχει πολλά επεισόδια, καθώς η πρόταση αυτή απαιτεί την έγκριση από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και δύο έτη.

Πηγή: autotriti.gr

Σχετικές Ειδήσεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *