Παρασκευή βράδυ με τον dj Junior M στο “Bonsai stories”
Παρασκευή βράδυ με τον dj Junior M στο “Bonsai stories”
ADVERTISEMENT
Παρασκευή βράδυ με τον dj Junior M στο “Bonsai stories”
Θερινή συναυλία των μουσικών συνόλων του Συλλόγου Φίλων μουσικής «Βελβεντινές Φωνές»
Σεισμός: Πόσο προετοιμασμένη είναι η Ελλάδα για ένα ισχυρό… κούνημα; – Ποιές είναι οι περιοχές που ανησυχούν τους σεισμολόγους
Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Δήμαρχο Αμυνταίου από τον νέο Διοικητή Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών νομού Κοζάνης
Δήμος Γρεβενών: Έπιασαν δουλειά οι ξυλογλύπτες στο Πάρκο των Μανιταριών – Ξεκίνησε το τετραήμερο φεστιβάλ Μανιταρογλυπτικής της πόλης (Φωτογραφίες)
Δήμος Γρεβενών: Εκδηλώσεις εορτασμού του Αγ. Κοσμά του Αιτωλού στην Τοπική Κοινότητα Αγίου Κοσμά
“Κλειτιώτικα 2022”: Ποντιακή βραδιά το Σάββατο 20 Αυγούστου στο Κλείτος Κοζάνης
Συναυλία της Καλλιόπης Βέττα με τη μουσική επιμέλεια του συνθέτη Γιάννη Ιωάννου στη Σιάτιστα
Αθλητικό κέντρο «Ευάγγελος Παντελίδης»: Οι «ΜΠΕΜΠΗΔΕΣ Θεσσαλονίκης» ξεκίνησαν το βασικό στάδιο τις προετοιμασίας τους
Ένα party για τον Παναγιώτη στο Υπαίθριο Θεατράκι Πάρκου Αγίου Δημητρίου

Οριστικό: Ανακοινώθηκε το τέλος βενζίνης και ντίζελ

Είναι επίσημο. Το τέλος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ανακοίνωσε σε πρότασή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάβοντας «φωτιές» στους κατασκευαστές.

 

Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ των ξένων Μέσων ενημέρωσης αναφορικά με τα όσα αναμένονταν να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σχέδιο για την εκμηδένιση του διοξειδίου του άνθρακα. Μετά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε την πρότασή της που αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να είναι στο μηδέν.

Με άλλα λόγια, από το 2035 και έπειτα απαγορεύεται η πώληση αυτοκινήτων που να εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Επιτροπή επιδιώκει επίσης μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%. Οι προτάσεις αποτελούν μέρος ενός μεγάλου πακέτου για το κλίμα που παρουσιάστηκε και στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι Βρυξέλλες πρότειναν επίσης νομοθεσία που θα απαιτούσε από τις χώρες να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους έως το 2035. Το σχέδιο αυτό προβλέπει 3,5 εκατομμύρια δημόσιους σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2030, αυξάνοντας τα στα 16,3 εκατομμύρια σημεία έως το 2050, όπου και η Ευρώπη στοχεύει να είναι η πρώτη ήπειρος της Γης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Επιτροπή εκτιμά ότι θα χρειαστεί να δαπανηθούν 80-120 δισεκατομμύρια ευρώ σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορτιστές σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2040.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να αντιτίθεται στο χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης, υπογραμμίζοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, χρειάζονται για να βοηθήσουν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήριαλ που ξεκινά αναμένεται να έχει πολλά επεισόδια, καθώς η πρόταση αυτή απαιτεί την έγκριση από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και δύο έτη.

Πηγή: autotriti.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

X
X