

Την Τετάρτη 24 Ιουνίου οι Δημοκράτες – Προοδευτικό Κέντρο επισκεφθήκαμε τα Σέρβια και συνομιλήσαμε με το Δήμαρχο Σερβίων κ.Χρήστο Ελευθερίου.
Η αντιπροσωπεία του κόμματος αποτελούνταν από τους Γιώργο Ντζιμάνη, Αθανάσιο Ταγάρα και Αρίσταρχο Στεφάνου.
Η συνάντηση έγινε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα και αναλύθηκαν θέματα σχετικά με τα τοπικά προβλήματα του Δήμου και τις σημερινές προοπτικές και προκλήσεις. Ειδικότερα :
-το πρόβλημα με την υψηλή γέφυρα της λίμνης Πολυφύτου ,
-το νερό ύδρευσης και αρδευτικό δίκτυο,
-το λιγνιτωρυχείο Προσηλίου,
-την υπογεννητικότητα, τη μείωση πληθυσμού και μεταναστευτική τάση της περιοχής,
-την αγροκτηνοτροφική παραγωγή του τόπου καθώς και τη νόσο των αιγοπροβάτων(ευλογιά)
-την αξιοποίηση της λίμνης Πολυφύτου για τουριστική ανάπτυξη και όχι μόνο
-φωτοβολταϊκά και τοποθέτηση πάνελ πάνω στη λίμνη
-κατασκευή του κτηρίου του πρώην Δημαρχείου
-την οικονομική βοήθεια του Δήμου στα νέα ζευγάρια και την επιδότηση στα νεογέννητα παιδιά
Για όλα τα παραπάνω ζητείται βοήθεια από την κεντρική κυβέρνηση. Προτάθηκαν λύσεις και έγινε ανταλλαγή απόψεων.
Οι Δημοκράτες- Προοδευτικό Κέντρο θα είμαστε αρωγοί στην προσπάθεια του Δήμου Σερβίων για επίλυση των προβλημάτων του
Η Δημοτική Οργάνωση





























