Με ιδιαίτερη απήχηση και με εμφανές το υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης των πολιτών, πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, στο Δημοτικό Κατάστημα Εορδαίας.
Η δράση διοργανώθηκε από τον Δήμο Εορδαίας, σε συνεργασία με το Γ.Ν. Πτολεμαΐδας «Μποδοσάκειο» και το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Εορδαίας, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.
Ο Δήμος Εορδαίας αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις θερμές του ευχαριστίες σε όλους τους πολίτες που συμμετείχαν και έδωσαν δυναμικά το παρών σε αυτή την κορυφαία πράξη προσφοράς. Η ανιδιοτελής στήριξή τους αποτελεί πηγή ζωής και αποδεικνύει έμπρακτα τη δύναμη της κοινωνικής μας συνοχής.
Παράλληλα, ο Δήμος εκφράζει την ειλικρινή του ευγνωμοσύνη:
- Στο Τμήμα Αιμοδοσίας του Γ.Ν. Πτολεμαΐδας «Μποδοσάκειο», για την άψογη συνεργασία.
- Στον ιατρό του Κέντρου Υγείας Πτολεμαΐδας, κ. Δημήτριο Μπουδαλή, για τη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς διεξαγωγής της διαδικασίας.
- Στο Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Εορδαίας, για τη συμμετοχή του.
- Στους Εθελοντικούς Συλλόγους Αιμοδοτών του Δήμου μας, για την ενεργή υποστήριξη και προώθηση της δράσης.
- Στις σπουδάστριες του Τμήματος «Βοηθών Παιδαγωγών Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας» της Σχολής Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Πτολεμαΐδας, συνοδευόμενες από τη Διευθύντρια της Σχολής, κα. Σοφία Μπέση, στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης «Αρλεκίνος», καθώς και στον Σύλλογο Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για τις χειροποίητες ευχαριστήριες κάρτες που προσέφεραν στους εθελοντές αιμοδότες, τιμώντας με έναν ιδιαίτερα ζεστό και συμβολικό τρόπο την πολύτιμη προσφορά τους.
- Στο κατάστημα «Ρένα Δημιουργίες», για τον στολισμό της αίθουσας.
- Στα τοπικά Μ.Μ.Ε., για την κάλυψη της δράσης.
































