“Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”, αναφέρει αναγνώστης του Kozanimedia, στέλνοντας και τη σχετική φωτογραφία:

“Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”, αναφέρει αναγνώστης του Kozanimedia, στέλνοντας και τη σχετική φωτογραφία:

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS
Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS