“Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”, αναφέρει αναγνώστης του Kozanimedia, στέλνοντας και τη σχετική φωτογραφία:
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί