Νέα διαμαρτυρία αναγνώστη στο Kozanimedia:”Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”-Φωτογραφία

“Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”, αναφέρει αναγνώστης του Kozanimedia, στέλνοντας και τη σχετική φωτογραφία: