Aπό αναγνώστρια του Kozanimedia λάβαμε το παρακάτω σχόλιο, μαζί με τις φωτογραφίες:
“Καλημέρα…κοιτάξτε απαράδεκτη κατάσταση στον δρόμο Αγίας Παρασκευής…μόλις βγήκε ένα ποντίκι από τα χόρτα….έχει αυτή η κατάσταση δύο μήνες….α ξέχασα περιμένουν την γιορτή της Αγίας Παρασκευής να καθαρίσει ο δήμος…ευχαριστώ πολύ”































