Το Γόρδιο δεσμό της προσπελασιμότητας των εθνικών οδών, παράλληλα με την ασφάλεια των διερχόμενων οχημάτων καλείται να λύσει τώρα η Τροχαία, καθώς παραμένουν και σήμερα στα μπλόκα οι αγρότες κατά μήκος του εθνικού οδικού δικτύου, απελευθερώνοντας δύο λωρίδες (μια κανονική και τη ΛΕΑ) για να εξυπηρετήσουν την έξοδο των εκδρομέων των Χριστουγέννων.
Όμως τον τελευταίο λόγο έχει η Τροχαία, η οποία μέχρι αυτή την ώρα δεν φαίνεται να εγκρίνει την διέλευση των εκδρομέων από τα μπλόκα, καθώς δεν υπάρχουν τα εχέγγυα για την ασφαλή τους διέλευση καθώς η διέλευση των εθνικών οδών με τα τρακτέρ παρατεταγμένα δεξιά και αριστερά αυτών, δημιουργεί σοβαρά ζητήματα ως προς τη δυνατότητα εξυπηρέτησης ενός τόσο μεγάλου όγκου αυτοκινήτων, καθιστώντας αδύνατο πρακτικά τον υπολογισμό του μέσου χρόνου ταξιδιού για τους περισσότερους. Δεν είναι κοινό μυστικό πως εγείρονται σοβαρά ζητήματα ασφάλειας στους δρόμους, όταν υπάρχουν στις άκρες του ή στο ένα τρίτο του οδοστρώματος παρατεταγμένα τρακτέρ και οι αγρότες τηρούν προσώρας αδιάλλακτη στάση, παρότι η κυβέρνηση παραμένει υπέρ της εξάντλησης των περιθωρίων διαλόγου. Μάλιστα, η κατάσταση αυτή ωθεί πολλούς οδηγούς στο να χρησιμοποιήσουν παρακαμπτήριες οδούς, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το χρόνο του ταξιδιού τους.
Ζητούμενο, άλλωστε, για την κυβέρνηση συνιστά μέχρι αυτήν την ώρα η συνάντηση στελεχών της με μια αντιπροσωπεία, η οποία να εκπροσωπεί το σύνολο των αγροτών, προκειμένου να υπάρξει διάδρομος εξαέρωσης της έντασης και επίλυσης των ζητημάτων που έχουν προκύψει για τον αγροτικό κόσμο, ο οποίος ρισκάρει τώρα να χάσει την κοινωνική νομιμοποίηση των κινητοποιήσεών του λόγω της πολύωρης ταλαιπωρίας των πολιτών στο οδικό δίκτυο.
Πολύ περισσότερο, όταν από τα 27 αιτήματα που κατέθεσαν οι αγρότες στον κατάλογό τους, τα 16 έχουν ικανοποιηθεί, τα 4 βρίσκονται υπό επεξεργασία και τα 7 είναι εκτός πλαισίου, αφού δεν μπορούν να υλοποιηθούν θεσμικά και δημοσιονομικά, καθώς προσκρούουν σε ευρωπαϊκούς κανόνες.
Δείτε εδώ:



























