Αύριο, Κυριακή, το ετήσιο μνημόσυνο του αείμνηστου Παύλου Μυροφορίδη
Kozanimedia:Τροχαίο ατύχημα μέσα στην Καρυδίτσα-Έχασε τον έλεγχο η οδηγός και το αυτοκίνητο έπεσε σε ακατοίκητο σπίτι-Φωτογραφίες
ADVERTISEMENT
Βόλος: 50χρονος σκότωσε τον κουνιάδο του γιατί βίαζε για 9 χρόνια την κόρη του
Top Channel: Ο Κωνσταντίνος Κοζικόπουλος για τις εκλογές στο ΤΕΕ Δυτ. Μακεδονίας και τη “Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μηχανικών”-Βίντεο
Ξεκινά την λειτουργία του στην Κοζάνη το Κέντρο Διημέρευσης και Ημερήσιας Φροντίδας (ΚΔ-ΗΦ) για Άτομα με Αναπηρία, υπό την επωνυμία «Σύμπλευση»
Top Channel: Ο Κωνσταντίνος Κοζικόπουλος για τις εκλογές στο ΤΕΕ Δυτ. Μακεδονίας και τη “Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μηχανικών”-Βίντεο
Top Channel: Ο Κωνσταντίνος Κοζικόπουλος για τις εκλογές στο ΤΕΕ Δυτ. Μακεδονίας και τη “Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μηχανικών”-Βίντεο
Top Channel: Ο Κωνσταντίνος Κοζικόπουλος για τις εκλογές στο ΤΕΕ Δυτ. Μακεδονίας και τη “Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μηχανικών”-Βίντεο
Top Channel: Ο Κωνσταντίνος Κοζικόπουλος για τις εκλογές στο ΤΕΕ Δυτ. Μακεδονίας και τη “Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Μηχανικών”-Βίντεο
Kozanimedia-“Νέα Αριστερά”: Οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές Στέλιος Κούλογλου και Λάζαρος Τόσκας στην Κοζάνη-“Στις ευρωεκλογές διακυβεύεται το μέλλον της Ευρώπης”-Η συνέντευξη Τύπου-Βίντεο
Κωνσταντίνος Στόκκος, Καρδιολόγος- Εντατικολόγος Μ.Ε.Θ Γ.Ν. Κοζάνης: “Οι νέοι δεν έχουν καμία θέση στις ΜΕΘ ως άρρωστοι”
Ευχαριστήριο του Τ.Ο.Ε.Β. Σερβίων στη ΔΕΔΔΗΕ Κοζάνης μεση αποκατάσταση της βλάβης στο κεντρικό αντλιοστάσιο

Οριστικό: Ανακοινώθηκε το τέλος βενζίνης και ντίζελ

Είναι επίσημο. Το τέλος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ανακοίνωσε σε πρότασή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάβοντας «φωτιές» στους κατασκευαστές.

 

Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ των ξένων Μέσων ενημέρωσης αναφορικά με τα όσα αναμένονταν να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σχέδιο για την εκμηδένιση του διοξειδίου του άνθρακα. Μετά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε την πρότασή της που αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να είναι στο μηδέν.

Με άλλα λόγια, από το 2035 και έπειτα απαγορεύεται η πώληση αυτοκινήτων που να εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Επιτροπή επιδιώκει επίσης μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%. Οι προτάσεις αποτελούν μέρος ενός μεγάλου πακέτου για το κλίμα που παρουσιάστηκε και στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι Βρυξέλλες πρότειναν επίσης νομοθεσία που θα απαιτούσε από τις χώρες να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους έως το 2035. Το σχέδιο αυτό προβλέπει 3,5 εκατομμύρια δημόσιους σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2030, αυξάνοντας τα στα 16,3 εκατομμύρια σημεία έως το 2050, όπου και η Ευρώπη στοχεύει να είναι η πρώτη ήπειρος της Γης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Επιτροπή εκτιμά ότι θα χρειαστεί να δαπανηθούν 80-120 δισεκατομμύρια ευρώ σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορτιστές σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2040.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να αντιτίθεται στο χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης, υπογραμμίζοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, χρειάζονται για να βοηθήσουν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήριαλ που ξεκινά αναμένεται να έχει πολλά επεισόδια, καθώς η πρόταση αυτή απαιτεί την έγκριση από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και δύο έτη.

Πηγή: autotriti.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *