Χθες συνεδρίασε για πρώτη φορά μετά τη συγκρότησή του σε σώμα και την επίσημη νομιμοποίησή του από την κεντρική Διοίκηση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού (Ε.Ε.Σ.) το νέο Περιφερειακό Συμβούλιο (Π.Σ.) του τμήματος Ε.Ε.Σ. Κοζάνης, το οποίο προέκυψε από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 24 Μαΐου 2026. Η σύνθεση του νέου Π.Σ. είναι η εξής:
- Πρόεδρος, Οικονομόπουλος Παναγιώτης του Γεωργίου
- Αντιπρόεδρος, Μαμάτσιου Άννα του Ευαγγέλου
- Γραμματέας, Ματιάκη Παναγιώτα του Μάρκου
- Ταμίας, Γκάγκαλη Αικατερίνη του Θωμά
- Μέλος, Διάφα Αλεξάνδρα του Χαρισίου
- Μέλος, Δινοπούλου Φωτεινή (Φανή) του Σωτηρίου
- Μελος, Φασνάκη Καλλιόπη του Σάββα
Αναπληρωματικό Μέλος, Γκιάτα Αλεξάνδρα του Θεμιστοκλή
Αναπληρωματικό Μέλος, Παυλίδου Σοφία του Κυριάκου
Ο Πρόεδρος κος Οικονομόπουλος Παναγιώτης, ευχαρίστησε τα μέλη του Π.Σ. του τμήματος Ε.Ε.Σ. Κοζάνης για τη μέχρι τώρα συνεργασία καθώς και για την πρόθεσή τους να συνδράμουν εθελοντικά στο έργο και τις δράσεις του Ερυθρού Σταυρού για ακόμα μία τετραετία. Επίσης ευχήθηκε με σταθερή πυξίδα τις Αρχές του Ερυθρού Σταυρού να στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις και σε κάθε πραγματική ανάγκη τον πάσχοντα συνάνθρωπο.





























