Εξιτήριο έλαβε το απόγευμα του Σαββάτου από το Μαμάτσειο Νοσοκομείο Κοζάνης ο 35χρονος άντρας, πατέρας τριών παιδιών, ο οποίος στις 8 το πρωί δέχθηκε την άγρια επίθεση (σε γνωστή καντίνα καφέ, απέναντι από το γήπεδο) από δυο πελώρια δεσποζόμενα σκυλιά, ράτσας ελληνικού ποιμενικού (τσοπανόσκυλα), τα οποία διέφυγαν, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, από μάντρα-επιχείρηση που βρίσκεται έξω από τον Κρόκο.
Μιλώντας στο Kozanimedia η σύζυγος του 35χρονου, η οποία ήταν μαζί του όταν δέχθηκε την άγρια επίθεση, αναφέρει πως “Τέτοια δαγκώματα έχει πάντως και στα 2 χέρια και στο στήθος και στην πλάτη…. Δεν δώσαμε καμία σημασία στα σκυλιά δεν ασχοληθήκαμε μαζί τους …. Πήγε να πάρει νερό από το ψυγείο της καντίνας και του επιτέθηκε από πίσω και μετά έγινε πόλεμος…δεν έφευγαν από πάνω του έδωσε μάχη αληθινή με τα σκυλιά … έπειτα ένας κύριος πέταξε μια καρέκλα και ένας άλλος έβαλε μπρος το αμάξι και μπόρεσαν να τον αφήσουν …. Ήταν πολύ σοκαριστικό….πρώτη φορά στη ζωή μου το είδα αυτό και ευτυχώς δεν είχαμε τα παιδιά μαζί μας … έχουμε και τρία παιδιά που τα πάμε πολύ συχνά εκεί….”































Που είναι τώρα οι φιλόζωοι έβαλαν την ουρά στα σκέλια όπως τα κοπρόσκυλα