Από αναγνώστρια του Kozanimedia και κάτοικο Μαυροδεντρίου λάβαμε και δημοσιεύουμε το παρακάτω σχόλιο-διαμαρτυρία: “Θα ήθελα να αναφέρω ένα γεγονός που πραγματικά έχει ξεφύγει πλέον η κατάσταση με τα αδέσποτα. Στο Μαυροδενδρι αγέλη 10 σκυλιών εισήλθε στην αυλή μας κ επιτέθηκαν στο σκυλί μας 5 η ώρα τα ξημερώματα.Ο πατέρας μου βγήκε κ τα έδιωξε, αλλά πλέον δν βρίσκουμε το σκυλί μας.Επικοινώνησα με τον Δήμο αλλά δν νομίζω να κάνουν κάτι. Να σημειώσω πως λόγω εργασιών υπήρχε ανοιχτός χώρος, αλλά, επιτέλους, κάτι πρέπει να γίνει με τα αδέσποτα”.




























