Ανακοίνωση-“ράπισμα” της ΠΟΕ-ΟΤΑ εκδόθηκε χθες, 22 Ιουνίου, κατά του δημάρχου Γρεβενών Κυριάκου Ταταρίδη για το περιστατικό με τη δ/ντρια Οικονομικών, όπου, μεταξύ άλλων, αναφέρεται πως “Αντί να ζητήσει δημόσια συγγνώμη, μετά τη σύλληψή του,επιχείρησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα…είναι εξοργιστικό και προκλητικό”.






























