Στην απόφαση απαγόρευσης της μεταφοράς, για τη φετινή χρονιά, των λειψάνων του Οσίου Νικάνορα από τους γνωστούς καβαλάρηδες της Αιανής προχώρησε, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, η Ιερά Μονή της Ζάβορδας Γρεβενών.
Αιτία φαίνεται πως είναι διένεξη που υπάρχει μεταξύ της μονής και του ιερέα της Αιανής Στέφαντου Γκριτζέλη, με τους διοικούντες τη Ζάβορδα να “τιμωρούν”, ωστόσο, ένα ολόκληρο χωριό και σταματώντας ένα έθιμο που κρατά δεκάδες χρόνια.
Η είδηση ήδη έχει κυκλοφορήσει στην τοπική κοινωνία της Αιανής, που είναι ανάστατη και, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, ήδη οργανώνονται αντιδράσεις, προκειμένου να τηρηθεί και φέτος, στις 22 Ιανουαρίου, το όμορφο και θρησκευτικό αυτό έθιμο της περιοχής.
Όταν ζητάνε 2 και 3 χιλιάδες ρούβλια λογικό είναι να υπάρχει συμπλοκή …
Παναγιώτη, αφού ξέρεις, γιατί δεν γράφεις την αιτία της διένεξης που είναι τα πεκούνια (χρήματα),όπου ο ιερέας της Αιανής παίρνει με το έτσι θέλω τη μερίδα του λέοντος από την περιφορά των λειψάνων επί μήνες(μέχρι το Πάσχα) στα σπίτια και τον ναό ενώ όλα τα χρήματα κανονικά είναι για το μοναστήρι;Αν δεν ξέρεις,πριν δημοσιεύσεις το σχόλιο,τσεκαρε τη από τους μοναχούς της Ζαμπορντας ,που έχουν αηδιασει με την κατάσταση(ήμουν παρών προσωπικά στο παρελθόν σε δύο περιπτώσεις που τραβούσαν τα μαλλιά τους με τον παπά της Αιανής).Να τελειώνει το παραμύθι αυτό που δυσφημεί και ντροπιάζει διαρκώς την Αιανή και ελπίζω το μοναστήρι να δώσει δυναμικό τέλος σ αυτή την ασυδοσια.
Όλα για τα λεφτά δηλαδή! Έδειξαν το αληθινό τους πρόσωπο οι “δυναμικοί” του Νικάνορα!
ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΨΥΧΟΣ. ΟΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!! ΟΣΟ ΔΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ.
Επειδή ρώτησα και έμαθα για αυτό το λέω!
Το θέμα είναι ότι έμαθαν και πολλοί άλλοι και από ότι φαίνεται με αυτά που κάνουν θα τους καταλάβουν ακόμα καλύτερα όλοι!!
Πες κι άλλα τετοια να καταλάβουμε πόσο σοβαρος είσαι.
Κύριε ανώνυμε Αιανιώτη καλή χρονιά σας εύχομαι.
Την επόμενη φορά που θα καταφερθείτε εναντίον του πατρός μου και ιερέα της Αιανης σας υπόσχομαι μια εισαγγελική- νομική μυνητήρια αναφορά για ψευδή διασπορά ειδήσεων, προσβολή προσωπικότητας και συκοφαντικής δυσφήμισης!
Άκου, φιλαράκο,η υποκρισία και ο παρτακισμος καλά κρατεί στην Αιανή, αλλά δυστυχώς για το σιναφι σας η Αιανή δεν αποτελείται μόνο από θειτσες και ανθρωπάκια για να ‘χουν πέραση αυτές οι μπουρμπουληθρες που έγραψες. Αλλά,αμαρτιαι γονέων….
Κατ αρχάς αποκλείω το ενδεχόμενο να υπάρχει φιλιά μεταξύ μας οπότε τα “φιλαρακο” όχι σε μένα..
Αν είχες το θάρρος της γνώμης σου (που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία) ξαναγράψε το πρώτο σου σχόλιο με ονοματεπώνυμο να δούμε ποιος γραφει μπουρμπουληθρες και πόσα απίδια πιάνει ο σάκος..
Μάλλον δεν στροφαρεις και πολύ για να καταλάβεις ότι το “φιλαράκο” είναι ειρωνική προσφωνηση. Αλλάζει κάτι αν ο άλλος γράψει επώνυμα ένα σχόλιο του απ’ τη στιγμή που το σάιτ αναλαμβάνει τη νομική ευθύνη της δημοσίευσης; Τι πιστεύεις,ότι μπορεί να γράφει ο καθένας ο,τι του κατέβει και ο υπεύθυνος ενός σάιτ να παίρνει τόσο αψηφιστα τα πάντα; Αυτά δεν τα γνωρίζεις; Δεν γνωρίζεις επίσης ότι η ανωνυμία των σχολίων είναι κατοχυρωμένη κατάκτηση μπροστά σε θεσμούς και προπαντός μπροστα στο παπαδαριο που έμαθε μονα ζυγά να είναι πάντα όλα δικά του ; Και να καθίστασαι κατόπιν ένας παρίας “επώνυμος” σχολιαστής;;Από την άλλη είναι κάτι αναληθές από αυτά που γράφονται στο σχόλιο; Πρώτος ο Παν.Πλιατσος θα το κατέβαζε. Ζοριζεσαι αλλά….
Και κάτι επ ευκαιρία ,πάψε να καυχιέσαι στο facebook (γιατί μας τα ‘κανες τσουρέκια) ότι τάχα ο πατέρας σου έστησε μόνος του τον φαραωνικό καινούργιο ναό,απ’ τον οποίο ξεκινούν και οι διαμάχες για την εύρεση χρημάτων που φτάνουν μέχρι το μοναστήρι σημερα- ας μην ήταν ο Τζελλος ο δήμαρχος ,καθώς και άλλοι να συμβαλουν καταλυτικά στα διαδικαστικά (άδειες κλπ)”.(ναός που προέκυψε από απύθμενα μιση και έριδες των κατοίκων μεταξύ τους και που εμείς οι υπόλοιποι κοιτούσαμε αποσβολωμενοι τότε και που κατέληξαν στην πυρπόληση από αγνωστους του παλιου ).Αυτές τις παρλαπιπες εκεί που σε παίρνει.
Άκου ανώνυμε άτολμε ανθρωπάκο που έχεις μάθει να κινείσαι πάντα υπογείως και ανωνύμως όπως κινούνται τα σκουλήκια και διαφορα τρωκτικά αν έχεις αποδείξεις βγαλτες να αποδείξεις αυτά που λες!
Δεν είχες κάν το θάρρος να ρωτήσεις και τις δύο πλευρές ποια ειναι η θέση τους επι του θέματος που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει διένεξη αλλα παρουσιαζεις μονοπλευρα το θέμα, κι αυτό αποδεικνύει a priori ότι ο σκοπός σου είναι να δημιουργήσεις πρόβλημα όπως συνηθίζεις εσύ και οι λίγοι (ευτυχώς) όμοιοι σου στο χωριό κι όχι να βρεθεί λύση στο δήθεν νοιάξιμο που έχεις για τα έθιμα και δη τα χριστιανικά του χωριού!
Όσο για την αναφορά σου στο ναό δεν πειράζει εκεί θα είναι όλα τα χρόνια για να σου θυμίζει εσένα και τους οικείους σου ότι το μεγαλύτερο έργο που έγινε ποτέ στην Αιανη έγινε από τον πάτερ Στέφανο και θα σας μπαίνει στο ρουθούνι για πολλά χρόνια ακόμα..ναι βοήθησαν οι τοπικοί άρχοντες και μπράβο τους δεν είπε ποτέ κάποιος το αντίθετο (όσο και να σε ερεθίζει αυτο)αλλά σου χω νεα: Δήμαρχοι και πρόεδροι έρχονται παρερχονται ένας ιερέας είναι για μια ζωή ιερέας και θα είναι πάντα εκεί με τη στήριξη του κόσμου όπως αποδεικνύεται από το καθε Κυριακάτικο εκκλησιασμα..
Σ ευχαριστώ τέλος που παραδέχεσαι ότι σε ηδονίζει να παρακολουθείς το προφίλ μου στα κοινωνικα δίκτυα γιαυτό κι εγώ μέρες που είναι θα σου κάνω δώρο κάθε μέρα για όσο θα είμαι στο χωριό καθημερινή φωτογραφία του Άη Γιώργη για να σου τα κάνω τσουρέκια και γιατί όχι και βασιλοπιτες για να σε βλέπω να τα σέρνεις κι έτσι θα πάψεις να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία!!😉😉
Βουρλίστηκες,ξέσπασε τρικυμία εν κρανίω βλέπω,και έχουμε και άνανδρα χτυπήματα κάτω από τη μέση. Όπως ακριβώς πάντα κάνουν οι όμοιοί σου. Για να μη χάνω και τα λόγια μου με σένα, ένα ένα:
«…αν έχεις αποδείξεις βγαλτες να αποδείξεις αυτά που λες!»: Αποδείξεις έχω τον εαυτό μου,δυο φορές κιόλας, και δεκάδες άλλους αιανιώτες μάρτυρες που ήταν μπροστά κατά την επιστροφή και παραλαβή των λειψάνων το Πάσχα από τους μοναχούς της Ζάμπορντας που τραβούσαν τα μαλλιά τους για το γελοίο ποσό που τα συνόδευε επανειλημμένα,από ένα κεφαλοχώρι όπως η Αιανή ,εν αντιθέσει με άλλα χωριά της Κοζάνης και των Γρεβενών . Εδώ είναι και η ταμπακέρα.
«…Δεν είχες κάν το θάρρος να ρωτήσεις και τις δύο πλευρές ποια ειναι η θέση τους επι του θέματος που ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει διένεξη αλλα παρουσιαζεις μονοπλευρα το θέμα»: Εσύ που είσαι η άλλη πλευρά,για πες μας, να γελοιοποιηθείς λίγο. Άσε τα περί ανωνυμίας των σχολίων ,γιατί τα σχόλια είναι σοβαρά.
«…στο δήθεν νοιάξιμο που έχεις για τα έθιμα και δη τα χριστιανικά του χωριού!»: Έχω νοιάξιμο για όλα τα έθιμα της μικρής μας κοινωνίας,όπως θα πρέπει ο καθένας που έχει την Αιανή στην καρδιά του. Χριστιανικά,πολιτιστικά,ειδωλολατρικά (σώπα,σε πείραξε η λέξη,αλλά δεν σε πειράζει το έθιμο της Καμήλας ή οι Απόκριες στην Αιανή: αν και παπαδόπαις ,βλέπω τις τιμάς ιδιαίτερα, παρότι θα΄πρεπε να φεύγεις μακριά. Αλλά η υποκρισία περισσεύει).
«…ότι το μεγαλύτερο έργο που έγινε ποτέ στην Αιανη έγινε από τον πάτερ Στέφανο και θα σας μπαίνει στο ρουθούνι για πολλά χρόνια ακόμα»: Βρε, θα τον κάνουμε και ήρωα τον πατέρα σου,σώπα!!!Αυτόν που με ιδιαίτερη πιεστικότητα ξεσήκωνε τους κατοίκους για να κατεδαφιστεί ο παλιός ναός (που είχε πειραχτεί από το σεισμό και θα τον επιδιόρθωνε εντελώς δωρεάν η Πολιτεία και ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΕΝΤΑΞΕΙ), ώστε να χτίσει στη θέση του τον σημερινό ΦΑΡΑΩΝΙΚΟ,που δε χορταίνει χρήμα για να ολοκληρωθεί-σκέτη μαύρη τρύπα!!! Και να σημειωθεί, φαραωνικός στο ύψος ,για να ψοφάς κι απ΄το κρύο, ενώ στο εύρος ελάχιστα τετραγωνικά μεγαλύτερος. Μια τρύπα στο νερό δηλαδή. Και δώσ΄ του τάματα και δώσ΄του από κοντά μεγάλοι δωρητές-κορόιδα , που τόσα χρήματα θα μπορούσαν να δίνονται μια ζωή σε μαθητές απόφοιτους Λυκείου ως υποτροφία, για την έρευνα και τη γνώση.
Και αυτά φτάνουν μέχρι τη διαρκή διένεξη με το μοναστήρι σήμερα, διένεξη που θα δηλητηριάζει την κοινωνία μας ,καθώς μπαίνουν στη μέση των δύο πλευρών οι κάτοικοι και οι καβαλάρηδες ,ως μη όφειλαν.
Ώστε καμαρώνεις για όλα αυτά ,ε; Μια λέξη καταδίκης (εννοείται γραπτής, γιατί τα άλλα είναι κόλπα),και εσύ και ο πατέρας σου (αμ ο δεσπότης;,μια χαρά δέσατε) για την πυρπόληση με εμπρησμό του παλιού (και ιστορικού) Αη Γιώργη από άγνωστα υποκείμενα δεν βγάλατε!!! Μούγκα στη στρούγγα,σωστά; Κάνουν ΤΖΙΖ αυτά. Μήπως σας βόλεψε και γι ΄αυτό δεν βγάλατε;Γιατί κρυφτήκατε,ρε;;;Γιατί χώσατε όλα αυτά τα χρόνια την ουρά κάτω από τα σκέλια και κάνετε τους κινέζους;
Έχεις και το απύθμενο θράσος να καμπαρντίζεις,όπως λέμε στην Αιανή, σαν γύφτικο σκεπάρνι αντί να πας να κρυφτείς,θρασύτατε. Έχεις και μούτρα να επιδείξεις στην κοινωνία της Αιανής για το θέμα αυτό,και να μας γράφεις εδώ ό,τι μας γράφεις.Λέξεις όπως κοινωνικός ιστός,ηθική διάσταση πολλών πραγμάτων σού είναι άγνωστες. Αλλά βέβαια ,τα πράγματα τα μετράς με τον όγκο και το χρήμα, το ότι μια τέτοια κτηνώδης ενέργεια,του εμπρησμού ιερού ναού σκοτώνει την αθωότητα της μικρής κοινωνίας μας ούτε σου περνά απ΄το μυαλό.
ΥΓ1.Σιγά μην κάθομαι να παρακολουθώ το προφίλ σου στο facebook, δεν έχω άλλη δουλειά .Σε αλλουνών τα προφίλ σκοντάφτουμε πάνω σου.
ΥΓ2.Σου τον χαρίζω τον φαραωνικό σου το ναό, προτιμώ ένα ξωκκλήσι αλλά να έχω την καρδιά μου εντάξει με τους συνανθρώπους του χωριού μου. Μακριά από μας η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.
ΥΓ3. Γράφε κι άλλα ,να τρως αράδα γκολ.
“…για να υποστεί και τις συνέπειες”. ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕΣ ΤΕΛΙΚΑ Ε; ΘΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΚΟΛ ΝΑ ΤΡΩΣ. Δεν σου τα εξήγησα εχτές τα περί κατοχυρωμένης κατάκτησης του ανώνυμου σχολιασμού απέναντι στους Γολιάθ της κοινωνίας όπως εν προκειμενω είναι το χαϊδεμένο από παντού παπαδαριο;Άσε τους φτηνούς λεονταρισμους,αυτά στις θειτσες.
Ποιες συνέπειες δεν κατάλαβα,υπάρχει κάτι το συκοφαντικό σε όλα αυτά που έχω γράψει ή δεν μπορεί να καταλάβει τίποτα το κλουβιο το μυαλό σου; Γιατί το κλωθεις διαρκώς αλλού ενώ στο δια ταύτα μουγγα στη στρουγγα; ΞΥΣΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΜΠΑΝΗ, ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ ΒΛΈΠΩ.
Ψυχραιμια παιδια. Να ειμαστε πιο κοσμιοι κυριε μου.
Έφτασες στο σημείο να αναγκαστεί ο διαχειριστής να σε επαναφέρει στην τάξη..!
Αντιπαρερχομαι τους χαρακτηρισμούς σου “κλουβιο μυαλο” τρικυμία εν κρανίο και “καμπαρντισμα αντι να κρύβομαι” γιατί το θολωμένο μυαλό δεν είναι καλός σύμβουλος..δεν έχω ανάγκη και τύψεις να κρυφτώ από κάτι άλλωστε οποίος έχει καθαρή συνείδηση και καθαρο κουτελο δεν έχει λόγους να κρύβεται ούτε στην μικρη μας κοινωνία ούτε σε διαδικτυακές συζητήσεις- διαφωνίες.
Αφού ξέρεις ποιος είμαι σε καλώ για καφέ (ινκογκνιτο) για να σου λύσω απορίες που δεν μπήκες ποτέ στον κόπο να αναλογιστείς ίσως από αδιαφορία ή από μίσος προς τον πάτερ Στέφανο ή γενικότερα προς την εκκλησία ή μένοντας απλά εγωιστικα στην άποψη σου..
Αφού όπως λες θέλεις το καλό του χωριού άκου συζήτησε και μην το παίρνεις μονοπατα.Κι αν δε σ αρέσουν αυτά που θ ακουσεις κάνε τον αγώνα σου όπως νομίζεις.
Καλή χρονιά με υγεία συντοπιτη..!
Ασφαλώς και θα σταματήσω για να σου δώσω τη χαρά να πανηγυρίζεις για τα…γκολ!!
Θα σταματήσω γιατί οι δικές μου απαντήσεις στα θέματα που έθιξες δόθηκαν στα δικαστήρια δεν πειράζει που δεν αναφέρεσαι σ αυτά..
Τέλος δεν θα μπορούσα να μη σταματήσω ένα διάλογο στον οποίο προσπαθώ να τα βάλω με κάποιον του οποίου το επίπεδο είναι υπό του μηδενός γιατί θα με βάζεις συνέχεια.. γκολ αφού δεν έχω μάθει να παίζω μπάλα σε τέτοια επίπεδα..
“Θα σταματήσω γιατί οι δικές μου απαντήσεις στα θέματα που έθιξες δόθηκαν στα δικαστήρια δεν πειράζει που δεν αναφέρεσαι σ αυτά..”
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ ΔΕΙΛΕ, ΦΟΒΗΘΗΚΕΣ; ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΚΤΗΝΩΔΙΑΣ ΤΟΥ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ,ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΘΙΞΙΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΝΤΡΑΠΕΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗ φόρα ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΠΕΡΙ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΝΑΟΥ,ΤΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤ’ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟ ΓΑΛΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ;;!!! ΠΟΥ ΠΕΤΑΣ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΡΕ ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ ,ΣΕ ΠΑΡΑΔΙΝΩ ΣΤΗ ΧΛΕΥΗ ΤΗΣ ΑΙΑΝΗΣ!!!! ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΞΕΣΑΛΩΣΕΙ!!!
Τι έγινε χάσαμε την ψυχραιμία και φωνάζουμε;
Δειλός είναι αυτός που δεν τολμάει ούτε το όνομα του να γράψει για να υποστεί και τις συνέπειες..
Γελάει ο κόσμος μ αυτά που γράφεις ανώνυμα κι όχι μ αυτά που γελάς μόνος σου, και ξέρεις πως λέγεται αυτός που γελάει μόνος του….!!!
Θα σε πάω μέχρι τέλους έτσι στο “κασμερι ” γιατί δεν είσαι και για κάτι παραπάνω που θες και σοβαρές απαντήσεις εγώ να μιλάω επώνυμα κι εσύ να κρύβεσαι όπως πάντα!!
“….δεν έχω ανάγκη και τύψεις να κρυφτώ από κάτι άλλωστε οποίος έχει καθαρή συνείδηση και καθαρο κουτελο δεν έχει λόγους να κρύβεται ούτε στην μικρη μας κοινωνία”.
ΕΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΩΡΑ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΣΟΥ….ΑΠΛΩΣ ΜΗ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΙΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ χάπατα…..ΘΑ ‘ΛΕΓΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ Η ΛΥΠΗΣΗ….. Διότι αμαρτίαι γονέων…..(όπως ξαναγραψα).
(Κύριε Παναγιώτη,παρακαλώ για την τοποθέτηση των σχολίων μου ακριβώς κάτω από το σχόλιο που απαντώ.Σε ευχαριστώ).
Και μεις νομίζαμε πως είναι θεολογικής φύσης η διένεξη…
αυτοί. από. την. αιανη. είναι. τόσο. σιουρδομυαλοι. όσο. οι. Κοζάνητες. πηγενετε. στο. Βόρειο. Πολο.να..βρητε.τα.μυαλα.σας
Τι ακριβώς έκαναν οι αιανιωτες Ευάγγελε παπακαλα;;;;;
ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΗΣ ΑΙΑΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΘΕΙ, ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΗΣ ΑΙΑΝΗΣ.
Θα μας πείτε κι εμας;
Μαύρο καρκίνωμα.
Ντροπή ρε χωριατάκια για την κακία που σπέρνετε.
Οι κακίες που βγαίνουν από τα στόματα τον δήθεν πιστών – αρχή χωριατερεων απολίτιστων της Αιανης, θα σας γυρίσουν μπούμερανγκ μια μέρα.
Λέγοντας τέτοιες κακίες για τον Ειερέα της Αιανής δεν σας κάνει καλητερους ανθρώπους, σας κάνει κατοτερους, χειρότερους απολίτιστους και άπιστους και ασχολείστε με ότι παίχτη γιατί δεν έχει νόημα η ζωή σας πλέον και θα πιαστείτε από οπουδήποτε βρείτε. Ουστ μάθατε και από τεχνολογια, πίσω στην σπηλιά αλγληγορα!
Aγραμματε,άσχετε, θρησκόληπτε, σκοτάδι μαύρο, μάθε πρώτα τι συμβαίνει στην Αιανή .
Όταν μέσα σε τοσα χωριά που παίρνουν τον Άγιο ,το μονο παρατράγουδο ιερεα είσαι εσυ κ το γειτονικό σου χωριό!οταν το μοναστήρι παρακαλεί τοσα χρόνια τις αρχές του τόπου να επιληφθούν του θέματος και αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα Γιατι είναι κουμπάροι,ξαδέρφια κτλ.
Τότε φυσικο επακολουθο να τη πληρώνει όλο το χωριό! ΞΥΠΝΗΣΤΕ κυριοι και κύριες!
Κύριε προσκυνητά καλή χρονιά σας εύχομαι.
Πείτε μας επώνυμα αν έχετε την καλοσύνη ποιον ιερέα ακριβώς αποκαλείτε “παρατράγουδο” να μάθουμε κι εμείς.
Ο νοών νοείτο!
Κατάλαβα…Κοκοκό..
Το μήλο κάτω από τη μηλιά ……..
Γράψε με ονοματεπώνυμο τι εννοείς και θα το συζητήσουμε ή αν θες με καλές προθέσεις ελα να το συζητήσουμε από κοντά τώρα που είμαι στο χωριό αφού με ξέρεις και αφήνεις υπονοούμενα για μήλα και μηλιές..
Αλλιώς συζήτηση με φαντάσματα δεν….
Άλλες εκκλησίες δεν έχει η Αιανή ή κανένα διπλανό χωριό;; Ή η Κοζάνη;; Αφού έχουν τόσο θέμα με αυτό τον παπά μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο αλλά δεν ήθελαν από του Νικάνορα!
Είναι γενικά τιμωροί όχι μόνο στην Αιανή
Δηλαδή το πρόβλημα αν κατάλαβα καλά είναι η δίκαιη <> ;;;; Είναι τόσο προσβλητικό και για τις δυο πλευρές!!!!! Κρίμα να τιμωρούν ένα χωριό, να αδιαφορούν για μια παράδοση πολλών χρόνων και να παίζουν με το θρησκευτικό συναίσθημα των κατοίκων. Ας θυμηθούν λίγο τα κηρύγματα που κάνουν τις Κυριακές στην εκκλησία και τον “λόγο” του θεού . Ή μήπως είναι ¨Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράττεις”
δηλαδή εάν πάνε καβαλάρηδες με την εικόνα μέχρι τη ζάβορδα τι θα κάνουν οι παπάδες; θα στήσουν οδοφράγματα;
πάντως έχει ένα δίκιο ο “προσκυνητής”
ΞΥΠΝΗΣΤΕ
και πάψτε να ασχολείστε με εικόνες
Μας το δήλωσαν πως δεν θα μας φιλοξενήσουν!
ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
Βάλτε τον «ένας αιανιωτης» τι πίνει,κερασμένα από όλο το χωριό!
Καιρός ήταν οι
Ψίθυροι των κυριων(να μη μας ακούσει ο παπας),οι συζητήσεις όλων των αιανιωτων και η γνώμη υπό τον φόβο στιγματισμού,να εκδηλωθούν !!
Το σχόλιο μου αυτό, αν είναι δυνατόν ας μπει στη σωστή σειρά,γιατί μπήκε κάπως ξεκαρφωτο .Το παραθέτω και ακριβώς από κάτω παραθέτω κ σε ποιο σχόλιο απάντησα. Ευχαριστώ…
Ένας Αιανιωτης 2 ώρες ago
“…για να υποστεί και τις συνέπειες”. ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕΣ ΤΕΛΙΚΑ Ε; ΘΕΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΚΟΛ ΝΑ ΤΡΩΣ. Δεν σου τα εξήγησα εχτές τα περί κατοχυρωμένης κατάκτησης του ανώνυμου σχολιασμού απέναντι στους Γολιάθ της κοινωνίας όπως εν προκειμενω είναι το χαϊδεμένο από παντού παπαδαριο;Άσε τους φτηνούς λεονταρισμους,αυτά στις θειτσες.
Ποιες συνέπειες δεν κατάλαβα,υπάρχει κάτι το συκοφαντικό σε όλα αυτά που έχω γράψει ή δεν μπορεί να καταλάβει τίποτα το κλουβιο το μυαλό σου; Γιατί το κλωθεις διαρκώς αλλού ενώ στο δια ταύτα μουγγα στη στρουγγα; ΞΥΣΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟ ΣΤΗ ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΜΠΑΝΗ, ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ ΒΛΈΠΩ.
Γκριτζέλης Βασίλειος 7 ώρες ago
Τι έγινε χάσαμε την ψυχραιμία και φωνάζουμε;
Δειλός είναι αυτός που δεν τολμάει ούτε το όνομα του να γράψει για να υποστεί και τις συνέπειες..
Γελάει ο κόσμος μ αυτά που γράφεις ανώνυμα κι όχι μ αυτά που γελάς μόνος σου, και ξέρεις πως λέγεται αυτός που γελάει μόνος του….!!!
Θα σε πάω μέχρι τέλους έτσι στο “κασμερι ” γιατί δεν είσαι και για κάτι παραπάνω που θες και σοβαρές απαντήσεις εγώ να μιλάω επώνυμα κι εσύ να κρύβεσαι όπως πάντα!!
Καλά ο κόσμος έχει ακόμη αυτό το έρημο το θρησκευτικό συναίσθημα τώρα που γνωρίζει ότι όλα τα χρόνια πίσω από τα λείψανα βρίσκονται χρήματα;
Και επιτέλους πότε θα σταματήσουμε να προσκυνάμε ανθρώπινα οστά (αν είναι); Δεν ακούγεται και πολύ πολιτισμένο.
Προς τον σχολιαστή Γκριτζελη,μια και αναφέρθηκαν σε ένα σχόλιο πιο πάνω τα ειδωλολατρικά έθιμα και οι Απόκριες: Αποτελεί ή δεν αποτελεί διασυρμό της Εκκλησίας το ότι ο ιερέας πατέρας σου κάθε χρόνο κάνει αγιασμό ενός συλλόγου μέσα σε στεκι-περιπτερο καρναβαλιστών της γειτονιάς σου και ότι μπαινοβγαίνει σαν κύριος την ημέρα σε αυτό το στέκι καθόλη τη διάρκεια των Απόκρεων; Έχουμε μάτια και βλέπουμε στο χωριο.Είναι δυνατόν ιερείς να έχουν για οποιοδήποτε λόγο σχέση με τέτοια στέκια; Λίγη ντροπή δεν υπάρχει;
Ας μας πει ο κύριος γκριτζελης που τα ξερει ολα!
Τι ειπαν οι μοναχοί σήμερα στη συνάντηση με τις αρχές του τόπου;(οπου ο πατέρας του ήταν ανεπιθύμητος)
Ας μας πει για την επίσκεψη του πατέρα του στο μοναστήρι και το τι έκανε και είπε!
Όλα στη φορά κυριοι!!!!!
Τελείωσαν τα ψέματα!!!