H Eλπίδα Κουϊμτζίδου είναι από χθες και επίσημα η νέα επικεφαλής της “Ενότητας” μετά την παραίτηση του Λάζαρου Μαλούτα, καθώς πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του συνδυασμού, ο οποίος ομόφωνα επέλεξε την έμπειρη νομικό ως διάδοχο του πρώην δημάρχου.
Ακολούθησε η επίσημη ανακοίνωση στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ ο δήμαρχος Γιάννης Κοκκαλιάρης ευχήθηκε “καλή δύναμη στο έργο της”, καλώντας όλο το Δ.Σ. να είναι “ενωμένο” στην “πιο δύσκολη στιγμή που περνά η περιοχή μας”.
Δείτε το βίντεο μετά το 50:40:





























