“Ήμασταν κολλημένοι 45 λεπτά” αναφέρει στο Kozanimedia οργισμένος Κοζανίτης, o οποίος οδηγούσε το ΙΧ του από τη Χαλκιδική προς την Κοζάνη, καθώς, όπως αναφέρει, υπάρχει τεράστια ταλαιπωρία οδηγών και επιβατών πριν τα διόδια Μαλγάρων στην Εγνατία Οδό, στο ρεύμα προς Κοζάνη.
Φωτογραφία αρχείου





























