Xωρίς πιστοποίηση είναι οι 60 σήραγγες της Εγνατίας Οδού, ενώ υπάρχουν τμήματα, όπως εκείνο από Κλειδί μέχρι Χαλάστρα, τα οποία χρήζουν άμεσης παρέμβασης, σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες στη βουλή ο αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος.
Το πλήρες δημοσίευμα στη γνωστή στήλη αποCRYPTOγράφος έχει ως εξής:
Εγνατία Οδός: υπόθεση οδικής ασφάλειας
Πολλά και ενδιαφέροντα είπε χθες ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, απαντώντας σε ερώτηση βουλευτή για την Εγνατία Οδό. Επιβεβαίωσε αυτό που ήταν γνωστό σε όλους: ότι οι σήραγγες -τουλάχιστον 60- παραμένουν χωρίς πιστοποίηση, δηλαδή δεν πληρούν ούτε κατ’ ελάχιστον τις προβλεπόμενες από την Ευρωπαϊκή Ένωση προδιαγραφές ασφαλείας. Τη διαδικασία πιστοποίησης θα έπρεπε να είχε ολοκληρώσει εδώ και πολλά χρόνια η κρατική «Εγνατία Οδός Α.Ε.», όμως, όπως είπε ο Ταχιάος, «έτρεξε» πολύ αργά και έχει αφήσει εκκρεμότητες. Παρά, δε, τις συχνές διαβεβαιώσεις ότι ο αυτοκινητόδρομος παραπέμπει σε… Autobahn, ο υφυπουργός Υποδομών διαμήνυσε πως η Εγνατία Οδός χρήζει άμεσων παρεμβάσεων, δείχνοντας το τμήμα μεταξύ Κλειδιού και Χαλάστρας. Στο δια ταύτα, μετά το πράσινο φως του Ελεγκτικού Συνεδρίου και την κύρωση από τη Βουλή της απαιτούμενης τροποποίησης της σύμβασης παραχώρησης, αναμένεται -τέλη της χρονιάς- να ξεκινήσει η 35ετής παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Egis. Δεν χωρεί άλλη καθυστέρηση: μεταξύ άλλων, το Δημόσιο έχει λαμβάνειν ποσό άνω του 1 δισ. ευρώ.”
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:


























