Kozanimedia: O πρώην δήμαρχος Κοζάνης Λευτέρης Ιωαννίδης σε πάνελ μαζί με την CEO της Μετάβασης Α.Ε. και τη διοικήτρια της ΔΥΠΑ-“Αυτή τη φορά η συζήτηση είχε αντίλογο και ένταση, καθώς μου δόθηκε η δυνατότητα να μιλήσω για το συγκεντρωτικό και μη αποδοτικό μοντέλο διοίκησης της Μετάβασης, για τους στατιστικούς δείκτες που επιδεινώνονται αντί να βελτιώνονται, για την αποτυχία των προγραμμάτων κατάρτισης στην περιοχή μας”
Σήμερα συμμετείχα σε ένα ενδιαφέρον πάνελ στην Αθήνα, μαζί με την CEO της Μετάβασης Α.Ε. και τη Διοικήτρια της ΔΥΠΑ. Αντικείμενο της συζήτησης ήταν οι τοπικές κοινωνίες, οι περιφέρειες και ...


















































