Πραγματοποιήθηκε το πρώτο χειρουργείο επέμβασης οδοντοθεραπείας σε ασθενή ΑμεΑ στο “Μποδοσάκειο” Νοσοκομείο
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώνουμε ότι στις 12-5-2026 στο «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο, πραγματοποιήθηκε το πρώτο χειρουργείο επέμβασης οδοντοθεραπείας σε ασθενή ΑμεΑ υπό γενική Αναισθησία. Το εν λόγω χειρουργείο πραγματοποίησε ...


















































