Επιβεβαίωση του Kozanimedia, καθώς από χθες το βράδυ είναι και…με τη βούλα ανεξάρτητος ο Γρηγόρης Τζουμερκιώτης, ο οποίος αποχώρησε από την “Ενότητα”, με την επιστολή του να διαβάζεται στην έναρξη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου από την πρόεδρο Ελένη Παπαδοπούλου.
Δείτε μετά το 48:30:





























