“Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”, αναφέρει αναγνώστης του Kozanimedia, στέλνοντας και τη σχετική φωτογραφία:

“Εδώ και 2 μήνες έχουμε ενημερώσει αρμοδίους, Μάστορα, Κουρού, κλπ. για χαλασμένο στεφάνι και ταμπλό μπασκέτας στο Κουρί Κοζάνης και δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα”, αναφέρει αναγνώστης του Kozanimedia, στέλνοντας και τη σχετική φωτογραφία:

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS
Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS
Εδώ στο κλειστό του ΔΑΚ το ένα στεφάνι είναι στραβό και τα ταμπλό είναι μες στην σκόνη… Ντροπή για όλη αυτή την κατάντια… Δεν τα βλέπει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος? Μόνο για φωτογραφίες ειμαστε στα σοσιαλ… Επίσης γίνανε συναυλίες τον τελευταίο καιρό στο γήπεδο ποδοσφαίρου… Κάτι διαφημιστικά βαρέλια που είναι ακόμα στον στίβο κ ενοχλούν αθλητές κ πολίτες που γυμνάζονται πότε θα απομακρυνθούν?