Aπό αναγνώστρια του Kozanimedia λάβαμε το παρακάτω σχόλιο, μαζί με τις φωτογραφίες:
“Καλημέρα…κοιτάξτε απαράδεκτη κατάσταση στον δρόμο Αγίας Παρασκευής…μόλις βγήκε ένα ποντίκι από τα χόρτα….έχει αυτή η κατάσταση δύο μήνες….α ξέχασα περιμένουν την γιορτή της Αγίας Παρασκευής να καθαρίσει ο δήμος…ευχαριστώ πολύ”
































Καλά ας κοιτάξουν οι ιδιοκτήτες των κτιρίων πρώτα για την εξωτερική εικόνα των τοίχων- γκράφιτι κτλ.Και μετά ας κόψουν και μπροστά από αυτούς κανένα χόρτο.Εξω από την πόρτα δηλαδή δεν τους νοιάζει???.Αφου ο δήμος δεν…