Αρκετά ερωτήματα δέχθηκε από το πρωί το Kozanimedia σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν συνεργείο του Δήμου Κοζάνης στην κοπή των μεγάλων δέντρων που εδώ και χρόνια βρίσκονται στην πλατεία “Αλώνια” της πόλης.
Όπως τονίζεται από το Δήμο Κοζάνης, η κοπή των δέντρων πραγματοποιήθηκε λόγω των εργασιών για την ολική ανάπλαση της πλατείας “Αλώνια”, στην οποία και θα φυτευτούν νέα δέντρα.
































